Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@00:19:08 GMT

تکذیب اجاره پشت‌بام‌ها و پشت‌بام خوابی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۳۳۱۲

تکذیب اجاره پشت‌بام‌ها و پشت‌بام خوابی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی ترافیک عصرگاهی پایتخت در روز‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای هم زمان دو طرح «صاعقه و اقتدار» با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پایتخت در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: شاهد افزایش جمعیت در مراکز خرید و مگامال‌ها هستیم و از سوی دیگر ترافیک عصرگاهی نیز افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا نیز پلیس راهور آمادگی بیشتری داشته و تمامی ماموران این پلیس در آماده باش هستند تا نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام کنند. در حال حاضر برابر آمار‌های ما ترافیک در پایتخت ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است که پیش بینی می‌شود این وضعیت تا پایان اسفند ماه ادامه داشته باشد.

رحیمی درباره محدودیت‌های تردد شبانه و احتمال لغو یا تغییر آن در روز‌های پایانی سال نیز گفت: تاکید می‌کنم که هیچ تصمیمی درباره لغو یا تغییر در محدودیت تردد شبانه اتخاذ نشده و تمامی خودرو‌های غیرمجاز از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد جریمه خواهند شد؛ بنابراین لازم است که شهروندان زمان رفت و آمد خود را مدیریت کنند. ساعت فعالیت صنوف نیز تا ساعت ۲۰ بوده و پس از آن اجازه فعالیت ندارند، اما اگر در روز‌های شب عید قصد فعالیت بیشتری را دارند می‌توانند ساعات آغاز به کار خود را تغییر داده و از صبح فعالیت کنند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی درباره ایجاد محدودیت برای تردد عابران پیاده در ساعات منع تردد نیز گفت: متاسفانه کرونا روندی صعودی داشته و مسئولان و به خصوص وزیر محترم بهداشت دغدغه‌ها و نگرانی‌های جدی دارند، اما تا کنون در این مورد بحثی مطرح نشده، بنابراین احتمال آن نیز وجود ندارد. البته درخواست ما از مردم این است که پروتکل‌ها را رعایت کنند تا روند ابتلا به این بیماری نیز دوباره کاهشی شود.

وی درباره قرنطینه تهران نیز گفت: هیچ بحثی در مورد قرنطینه تهران وجود ندارد.

فرمانده انتظامی تهران درباره فعالیت دستفروشان نیز گفت: ساماندهی دستفروشان جزو وظایف شهرداری است و ما نیز از آنان خواسته ایم که به این موضوع ورود کنند تا هم این قشر بتوانند امرار معاش کرده و هم خدایی نکرده فعالیت شان سبب عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی و افزایش ابتلا به کرونا نشود.

رحیمی در پاسخ به پرسشی دیگر پیرامون اجاره پشت بام‌ها و پدیده پشت بام خوابی گفت: این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. نسبت به این موضوع حساسیت زیادی داشتیم و به محض آنکه یک تصویر در این خصوص منتشر شد به پلیس امنیت و پلیس پیشگیری دستور بررسی دادیم که مشخص شد که چنین موردی وجود ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 پشت بام خوابی پلیس نیز گفت پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

این گیاه تاثیر ضدعفونی‌کننده‌ای برای بدن دارد و در مقابله با ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها موثر است. همچنین، تاثیر خلط‌آور این گیاه نیز به بهبود بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و آنفلوانزا کمک می‌کند.

بهبود عفونت‌های ادراری، تقویت عملکرد کبد، تسکین درد‌های دندان، تحریک اشتها و بهبود هضم، تسکین درد‌های مرتبط با بیماری‌های تنفسی مزمن و تنظیم عملکرد سیستم عصبی از دیگر تاثیر‌های مثبت برگ‌بو است.

البته توصیه می‌شود برگ‌بو در فصل زمستان حتما مصرف شود، زیرا به بهبود سرماخوردگی و برونشیت کمک می‌کند. برگ‌بو همچنین در مقابله با اضطراب نیز موثر است و گنجاندن آن در برنامه تغذیه می‌تواند به تقویت آرامش و اعتمادبه‌نفس فرد کمک کند.

سلامت دستگاه گوارش

چای برگ بو از دیرباز برای رفع مشکلات دستگاه گوارش استفاده می‌شده است. با مصرف چای برگ بو می‌توانید مشکلاتی مانند یبوست، ناراحتی معده و رفلاکس اسید و حرکات نامنظم روده را بهبود ببخشید. ضمن اینکه برگ بود برای هضم و به طور کل بهبود عملکرد دستگاه گوارش و رفع مشکلات گوارشی شایع مثل نفخ و سوزش سر دل نیز بسیار مفید می‌باشد.

تقویت سیستم ایمنی

یکی دیگر از خواص مهم برگ بود این است که می‌تواند به قوی‌تر شدن سیستم ایمنی بدن کمک کند. برای این منظور کافیست در غذا‌هایی که حاوی آب زیاد هستند چند عدد برگ بو اضافه کنید، این کار علاوه بر اینکه برای سیستم ایمنی بدن مفید است، عطر و بوی بهتری نیز به غذا می‌دهد.

درمان بی خوابی

جالب است بدانید که مصرف برگ بو برای درمان بی خوابی و بالا بردن کیفیت خواب نیز مفید می‌باشد. برای این منظور چند قطره از عصاره برگ را با یک لیوان آب به خوبی مخلوط کنید سپس قبل از خواب میل کنید و از خوابی راحت و آرام لذت ببرید.

سفید کردن دندان

برگ بو به عنوان یک مسواک طبیعی شناخته می‌شود که برای درخشان‌تر شدن و سفید‌تر شدن دندان‌ها بسیار مناسب است. روش استفاده به این صورت می‌باشد که پودر برگ بو را روی انگشت خود بریزید سپس دندان‌ها را با آن مسواک کنید. برای سفید شدن دندان‌ها روزانه سه مرتبه این عمل را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

درمان اسهال

برای درمان طبیعی و خانگی اسهال هم می‌توانید از برگ بو بهره ببرید. روش مصرف به این صورت می‌باشد که دو لیوان آب را به همراه کمی نمک و ۱۵ عدد برگ بو را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به طور کامل بجوشد، سپس آنرا کنار بگذارید تا خنک شود. پس از اینکه جوشانده برگ بو خنک شد می‌توانید آنرا تا بهبودی کامل مصرف کنید.

خواص ضد ضد سرطان

یکی دیگر از خاصیت‌های مهم برگ بو، خاصیت ضد سرطانی این گیاه می‌باشد. برگ بو حاوی مقادیر مناسبی از کاتچین، کورستین و اسید کافئیک می‌باشد که همگی مواد ذکر شده برای مبارزه با سرطان مفید هستند. علاوه بر این برگ بو حاوی پاتنولید می‌باشد که مانع تکثیر و افزایش سلول‌های سرطانی موجود در گردن می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها