Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، یک منبع میدانی در یمن در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که نیروهای مقاومت یمن از محورهای مختلف، شهر مأرب را تحت محاصره خود درآورده اند.

وی افزود: ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته بعد از حدود ۲ هفته از آغاز عملیات نظامی علیه عناصر متجاوز موفق شدند شهر مأرب را از محورهای مختلف به محاصره خود درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع میدانی تاکید کرد: نیروهای مقاومت همچنین خط ارتباطی میان شرق شهر مأرب که به استان حضرموت منتهی می شود را تحت کنترل خود درآورده اند.

وی گفت: عملیات پاکسازی شهر مأرب از عناصر القاعده و مزدوران ائتلاف سعودی به زود آغاز می شود. ما به دنبال تکمیل کنترل خود بر تمام بلندی های مشرف بر شهر مأرب در محورهای مختلف هستیم.

روز گذشته نیز اخبار رسیده حاکی از آن بود که نبرد سنگینی میان نیروهای صنعاء و عبد ربه منصور هادی در استان مأرب جریان داشته و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مناطق الراک و قاع المنجوره مشرف به سد مأرب از سمت غرب مسلط شده اند.

بر اساس این گزارشها، در حالی که نیروهای هادی از دفع حمله نیروهای صنعاء سخن به میان آوردند اما منابع محلی اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی یمن منطقه هیلان را به کنترل خود درآورده اند. جبهه الکساره هم به کنترل نیروهای صنعاء درآمده و فقط جبهه المشجح مانده است که درگیری در این منطقه جریان دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شهر مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سایت صهیونیستی واللا به ضربات وارده علیه نظامیان صهیونیست از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در جریان جنگ غزه اذعان کرد.

این سایت در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی روزانه شاهد ثبت ۶۰ نظامی قطع عضو و معلول شده در جریان درگیری‌های زمینی در نوار غزه است.

مبارزان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بارها با کمین‌های قدرتمند خود تلفات زیادی از ارتش این رژیم گرفته‌اند. چندی قبل این نیروها در جریان «کمین ابرار» ضربه‌های مهلکی به نظامیان صهیونیست وارد کردند.

پیشتر گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین تصاویری از عملیات بزرگ خود تحت عنوان «کمین ابرار» در منطقه الزنه در شرق خان یونس را منتشر کرد.

صهیونیست‌ها از ابتدای جنگ تاکنون تحت سانسور نظامی شدید عمل کرده‌اند و گزارش‌های زیادی درباره دروغ‌گویی و پنهان‌کاری ارتش رژیم صهیونیستی در ارائه آمار تلفات خود وجود دارد.

انتشار اطلاعات مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ غزه از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید بوده و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستندِ منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آنها در رسانه‌های عبری جلوگیری می‌کند.

کد خبر 6080930

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است