Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم فولاد سیرجان، بازی اول را برده و آرامش بیشتری دارد، ولی ما هم چیزی را از دست نداده‌ایم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل فولاد سیرجان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم تلاش زیادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لحظاتی از بازی تمرکز خود را به شکل بدی از دست دادیم و فاصله زیاد شد. متأسفانه دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.

انتقاد باشگاه سایپا از «رفتار غیرقابل قبول» فدراسیون والیبال

سرمربی تیم والیبال سایپا: نه زندگی تمام شده است و نه والیبال. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است. حریف بازی اول را برده است و آرامش بیشتری دارد، ولی ما هم هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. ما برای بازی بعد آماده می‌شویم. مطمئن باشید که تکلیف تیم صعودکننده به مرحله بعد، در دو بازی مشخص نخواهد شد. در بازی بعدی، تیمی متفاوت از ما خواهید دید.

شهنازی درباره دلایل شکست تیمش گفت: طبیعی است. هر دو تیم خوب و جنگنده هستند. یک روز آنها شرایط بهتری دارند و یک روز ما. امروز شرایط آنها بهتر از تیم سایپا بود. فولاد پیروز شد، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. ما بازی بعدی را می‌بریم و کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا تصریح کرد: پس از سال‌ها مربیگری و تجربه این را می‌گویم که زندگی همچنان ادامه دارد. مهم این است که در زندگی انسان درستی باشیم.

وی درباره عصبانیتش در انتهای بازی گفت: عصبانی نشدم بلکه از برخورد و داد و بیداد حریف و عملکرد ناظر بازی ناراحت شدم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم والیبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است