Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: سارق حرفه ای که در آبادان دست به سرقت کابل های فشار قوی و مخابراتی می زد، در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ عزیز الله دارایی  امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه جاری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کابل فشار قوی و مخابراتی در آبادان، دستگیری عامل یا عاملین این سرقت ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران کلانتری 18ذوالفقاری با انجام پیگیری های پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق ۳۷ ساله که دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع هرویین است، شدند.

جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان افزود: مامورین پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم در شهرک میثاق آبادان شده و او را دستگیر کردند.

دارایی بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده مقدار زیادی کابل مخابراتی و کابل برق سرقتی به همراه دو عدد نیمکت فلزی متعلق به فضای سبز شهرداری. کشف شد.

جانشین رییس پلیس شهرستان آبادان در پایان با بیان متهم در بازجویی های فنی به چندین فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق دستگیری پلیس آبادان کابل های مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نصرالله طاهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در سطح شهرستان بشرویه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بشرویه بیان کرد: کارکنان پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت پرندگان خانگی اعتراف کردند.

سرهنگ طاهری با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6063586

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت‌ها در آبادان
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد