Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام میر دریکوند روز سه شنبه بابیان اینکه تغییر کاربری براساس قانون جرم تلقی می شود، بیان کرد: به استناد ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی هر گونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی جرم محسوب شده و با خاطیان امر بر اساس قانون برخورد قضایی لازم به عمل خواهد آمد.

 وی افزود: در همین راستا همکاران امور اراضی جهاد کشاورزی استان لرستان با پایش حدود ١٢٦ هزار کیلومتر در سطح استان موفق به شناسایی قریب به ۷۰۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شده اند که درنتیجه این شناسایها  به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفاظت حدود ۳۰۲ مورد شناسایی و قلع و قمع انجام شده است و در نتیجه این اقدام قریب به ۶۷ هکتار از اراضی زراعی و باغی آزادسازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد:همچنین بر اساس احکام صادره قضایی ١٠ مورد پس از  صدور حکم با همکاری نیروی انتظامی قلع و قمع انجام و  میزان ۳ هزار مترمربع از اراضی آزاد سازی شده است.

 وی افزود :در نتیجه گشت زنی هایی که همکاران امور اراضی استان داشته اند با صدور اخطار به افرادی که ناآگاهانه یا آگاهانه اقدام به تخریب امور اراضی به ویژه در اطراف روستاها و حاشیه‌ها داشته‌اند ۲۹۲ مورد نیز توقف عملیات صادر شده است.

بهرام میردریکوند بیان کرد: از  هم استانیها تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان   حتماً به سامانه ۱۳۱ گزارش ارائه دهند، همچنین از مردم تقاضا داریم قبل از خرید هر گونه زمین کشاورزی استعلامات قانونی لازم به  را انجام دهند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی اراضی کشاورزی لرستان اخبار کنکور تغییر کاربری امور اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب