Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@02:26:46 GMT

مهاجم پرسپولیس در یک قدمی جدایی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۴۰۴

مهاجم پرسپولیس در یک قدمی جدایی

باشگاه پیکان برای به خدمت گرفتن آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دست به کار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی در ابتدای فصل با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی از سایپا به پرسپولیس منتقل شد. انتقالی که از همان اول کمی عجیب به نظر می‌رسد و با مخالفت هواداران پرسپولیس همراه بود. به هرحال یحیی او را خواست و این بازیکن هم جذب شد و البته هم نتوانست نظر گل‌محمدی را در ادامه کار جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر ترتیب آرمان رمضانی بعد از چند بازی ضعیف  از یک بازیکن جانشین به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و طی چند بازی اخیر نیز حتی این فرصت را نداشته باشد تا به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شود. گویا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار تیم‌هایی قرار داده تا نفرات مورد نظر خود را از آن تیم‌ها جذب کند. با توجه به اضافه شدن مهدی ترابی و پایان محرومیت آل‌کثیر در روز دوازدهم فروردین، رمضانی عملاً شانسی برای حضور در ترکیب اصلی و حتی بازیکن ذخیره ندارد و به همین دلیل در لیست نفرات مازاد گل‌محمدی جای خواهد گرفت اما از آن جایی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، احتمال انتقال قرضی او بیشتر است.

آنطور که شنیدیم باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان جذب رمضانی شده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن در نیم فصل دوم برای پیکان توپ خواهد زد. با توجه به اوت‌های بلند محمدی مدافع پیکان و قدرت سرزنی رمضانی احتمالا شاهد زوج جذابی در تیم مهدی تارتار خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان آرمان رمضانی پیکان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید