Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@06:21:04 GMT

سعید جلالی راد، گلر شهرخودرو به نساجی پیوست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۴۹۱

جلالی راد راهی شمال کشور شد.

گلر سابق شهرخودرو به نساجی ملحق شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، سعید جلالی ‌راد، دروازه‌بان فصل اخیر شهرخودرو، در نیم‌فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان مازندرانی پیوست. جلالی‌راد که از تیم شهرخودرو مشهد به فوتبال ایران معرفی شد، فصل گذشته خدمت سربازی خود را در تیم فجرسپاسی شیراز گذراند و در نیم‌فصل نخست اخیر نیز پنج بازی در دروازه شهرخودرو ایستاد که موفق به سه کلین‌شیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

یک اشتباه باعث شد مهدی طارمی به امیر عابدزاده پنالتی نزند! وحید فاضلی: باید با پرسپولیس در تهران بازی می کردیم؛ فکری گفت خانه ام آنقدر می ارزد جریمه جفتمان را بدهم! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپا؛ بوفون در صدر خاطره انگیزترین ضد حمله منجر به گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرک مانع از رؤیایی شدن روز درخشش جلالی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاره این روز‌های استقلال در بازی با شمس‌آذر فرصت گلزنی هم پیدا کرد، اما بدشانس بود و ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه خط دروازه را طی کرد و گل تبدیل نشد.

ابوالفضل جلالی در دقیقه ۵۷ در منطقه‌ای از زمین دیده شد که حضور او غیرمنتظره بود و مانند یک وینگر چپ پا از سمت راست نفوذ کرد و با ضربه پای چپ به سمت موافق خود دروازه علیرضا جعفرپور را تهدید کرد و در حالی که گلر شمس‌آذر تسلیم شده بود ضربه او به گل تبدیل نشد تا روز فوق‌العاده او کامل نشود.

پاس فوق‌العاده بلانکو در این صحنه همکاری جالبی بین دو بازیکنی بود که در هفته‌های اخیر چشم‌بسته همدیگر را پیدا می‌کنند و جلالی در دو بازی اخیر دو پاس گل برای مهاجم آرژانتینی استقلال ارسال کرده است.

جلالی در این مسابقه ۲ پاس گل ارسال کرد و اگر موفق به گلزنی می‌شد آمار جالبی در این مسابقه ثبت می‌کرد، جلالی در این فصل یک گل مقابل نساجی به ثمر رسانده و در همان مسابقه یک پاس گل هم ارسال کرده بود و اگر توپ او به گل تبدیل می‌شد بهترین عملکرد خود را مقابل شمس‌آذر ثبت می‌کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)
  • تیرک مانع از رؤیایی شدن روز درخشش جلالی
  • صدر جدول دوباره به استقلال رسید