Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه، 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد الحاق یک بند به تبصره 6 لایحه بودجه ارائه شده موافقت کردند.

از 205 نماینده حاضر در مجلس 158 نماینده رأی موافق، 22 نماینده رأی مخالف و 2 نماینده رأی ممتنع به این پیشنهاد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پیشنهاد الحاقی آمده است:

مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف مصوب 16 آذرماه 1394 از تاریخ انقضای آن تا زمان لازم الاجراء شدن لایحه شورای حل اختلاف در سال 1400 تمدید شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای حل اختلاف تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس