Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی، شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در حال حاضر آسمان زنجان صاف و گاهی با وزش باد همراه است و هوای سرد و جو نسبتا پایدار نیز تا پایان هفته جاری در استان حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: میزان دمای هوای زنجان روز چهارشنبه /۶ اسفند ماه/ با نفوذ توده هوای سرد، کاهش یافته و میزان دما در روز پنجشنبه نیز نسبت به روزهای قبل بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش یافته و هوای سردتری را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه زنجان از توابع شهرستان زنجان، خیرآباد در شهرستان سلطانیه و سجاس در شهرستان خدابنده با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد و گیلوان و چورزق در شهرستان طارم نیز با دمای ۱۴+ به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق این استان به ثبت رسیدند.  

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید استان قم را در می‌نوردد

مرتضی صبوری گفت: سرعت وزش باد در برخی مناطق به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

کارشناسی هواشناسی قم عنوان کرد: برای روز پنجشنبه نیز با عبور موج‌کوتاهی از قم انتظار افزایش ابر و رگبار‌های محلی به‌ویژه مناطق کوهستانی استان قم می‌رود.

صبوری عنوان کرد: با خروج این موج، از شامگاه پنج‌شنبه به‌تدریج آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: بیشینه دمای امروز استان قم ۲۳ درجه سانتیگراد و کمینه دما هفت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • باد شدید استان قم را در می‌نوردد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • کرمان، سومین استان گرم کشور