Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@23:26:36 GMT

مهاجم پرسپولیس مشتری پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۷۷۶

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه پیکان برای به خدمت گرفتن آرمان رمضانی مهاجم پرسپولیس دست به کار شد.


آرمان رمضانی در ابتدای فصل با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی از سایپا به پرسپولیس منتقل شد. انتقالی که از همان اول کمی عجیب به نظر می‌رسد و با مخالفت هواداران پرسپولیس همراه بود. به هرحال یحیی او را خواست و این بازیکن هم جذب شد و البته هم نتوانست نظر گل‌محمدی را در ادامه کار جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به هر ترتیب آرمان رمضانی بعد از چند بازی ضعیف از یک بازیکن جانشین به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و طی چند بازی اخیر نیز حتی این فرصت را نداشته باشد تا به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شود. گویا یحیی گل‌محمدی می‌خواهد این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار تیم‌هایی قرار داده تا نفرات مورد نظر خود را از آن تیم‌ها جذب کند. با توجه به اضافه شدن مهدی ترابی و پایان محرومیت آل‌کثیر در روز دوازدهم فروردین، رمضانی عملاً شانسی برای حضور در ترکیب اصلی و حتی بازیکن ذخیره ندارد و به همین دلیل در لیست نفرات مازاد گل‌محمدی جای خواهد گرفت اما از آن جایی که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، احتمال انتقال قرضی او بیشتر است.


آنطور که شنیدیم باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان جذب رمضانی شده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن در نیم فصل دوم برای پیکان توپ خواهد زد. با توجه به اوت‌های بلند محمدی مدافع پیکان و قدرت سرزنی رمضانی احتمالا شاهد زوج جذابی در تیم مهدی تارتار خواهیم بود.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آرمان رمضانی رمضانی بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید