Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این تعداد تبلت بیش از ۱۶ میلیارد ریال از محل منابع کمیته امداد و کمک نیکوکاران هزینه شده است.

وی با  اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار دانش آموز زیر پوشش حمایت این نهاد نیاز به تبلت دارند، یادآور شد: تهیه تبلت رایگان برای خانوارهای نیازمند دارای سه دانش آموز به بالا و دانش‌آموزان کنکوری زیر پوشش کمیته امداد از اولویت های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با اشاره به کمک بیش از ۵۴ میلیارد ریالی به دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند استان تصریح کرد: از این میزان ۳۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برای هزینه های تحصیلی و شهریه دانشجویان نیازمند در دانشگاه های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰۰ دانشجوی نیازمند استان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳ هزار دانش آموز نیز به صورت دائم یا طبق تبصره ۴ زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند.

بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی فضای مجازی شبکه شاد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی فضای مجازی شبکه شاد دانش آموزان اخبار کنکور خراسان شمالی کمیته امداد دانش آموزان زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

آیین واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آئین واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛ در این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، بیش از ۳۳۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۳۱ استان کشور واگذار شد.

در استان کرمانشاه هم در مراسمی که در روستای کاشنبه برگزار شد، ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه واگذار شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هم اکنون ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر را نیز در دست احداث دارد که مقرر شده تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

کد خبر 744904

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • نواختن زنگ انتقام سخت در مدارس خراسان شمالی
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند
  • جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه در خراسان شمالی
  • اهدای ۵۵۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند در قزوین