Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو حدود 5 ماه پیش برای دومین بار از ناحیه رباط صلیبی زانو آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. روند ریکاوری او طبق برنامه پیش می رود. زانیولو تمرینات انفرادی خود با توپ را آغاز کرده است و انتظار می رود حدود 6 هفته دیگر به طور کامل آماده حضور در میادین باشد.

Caption

 

اخبار داغ 

یک اشتباه باعث شد مهدی طارمی به امیر عابدزاده پنالتی نزند! وحید فاضلی: باید با پرسپولیس در تهران بازی می کردیم؛ فکری گفت خانه ام آنقدر می ارزد جریمه جفتمان را بدهم! امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رکوردداران بیشترین تعداد بازی در یکی از پنج لیگ معتبر اروپا؛ بوفون در صدر خاطره انگیزترین ضد حمله منجر به گل لیگ قهرمانان اروپا؟ / نظرسنجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس