Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان امروز (سه‌شنبه) با پیروزی فولاد سیرجان و سپاهان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روزهای سه‎شنبه تا جمعه (4 روز) به صورت متمرکز و 2 برد از 3 بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد سیرجان و سایپا از ساعت 14 امروز (سه‌شنبه) به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمدرضا تندروان در رقابتی سنگین، با نتیجه 3 بر 2 نارنجی‌پوشان سایپا را شکست دادند و به نخستین برد خود در مرحله پلی‌آف دست یافتند. شاگردان ناصر شهنازی در ست‌های اول و سوم با ثبت امتیازهای (23 بر 25) و (25 بر 27) به پیروزی رسیدند تا در ادامه این سیرجانی‌ها باشند که با کسب امتیاز‌های (25 بر 18)، (25 بر 20) و (15 بر 12) در ست‌های دوم، چهارم و پنجم، گوی سبقت را از حریف بربایند. در این بازی فولاد سیرجان در مجموع 5 ست 113 پوئن به دست آورد که  66 امتیاز از حمله، 18 امتیاز از دفاع روی تور، 4 امتیاز از سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف بود. در طرف مقابل هم سایپا 102 پوئن کسب کرد که 57 امتیاز از حمله، 7 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز از سرویس و 36 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سیرجان بود. کاظم صابری بازیکن فولاد سیرجان با کسب 29 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. امین اسماعیل‌نژاد هم با کسب 20 پوئن، بهترین بازیکن سایپا بود. دیدار دو تیم در مدت زمان 2 ساعت و 42 دقیقه به طول انجامید و ناصر شهنازی سرمربی سایپا در ست پنجم کارت زرد دریافت کرد. کیواب عابدزاده، اسماعیل رزقی، محسن ترابی و احمد دامغانی‌نژاد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت این بازی را برعهده داشتند. در دومین مسابقه این مرحله تیم‌های سپاهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی راد به سختی و با نتیجه سه بر دو نماینده ورامین را شکست دادند. تیم شهرداری ورامین با عملکردی فراتر از انتظار در این مسابقه ظاهر شد و در ست‌های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 20 موفق به شکست نماینده اصفهان شد. اما این تیم در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 26 بر 24 و 15 بر 13 مغلوب سپاهان شد تا نتیجه دور رفت را به تیم صدرنشین دور مقدماتی واگذار کند و امیدش به جبران این نتیجه در دور برگشت باشد. دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان در مجموع 5 ست این مسابقه 109 پوئن به دست آوردند. تیم سپاهان 63 امتیاز از حمله، 12 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز از سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف کسب کرد. در طرف مقابل تیم شهرداری ورامین 61 امتیاز از حمله، 15 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز از سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان به دست آورد. این داده‌های آماری بیانگر رقابت بسیار نزدیک دو تیم است. کیاوش حیدری بازیکن سپاهان با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود و محمد فلاح هم با کسب 17 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ورامین شد. مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان داوران اول و دوم این مسابقه بودند. امیر صداقت و خلیل یگانه‌مجد هم به عنوان ناظر داوری و ناظر فنی، نظارت این بازی را برعهده داشتند. فردا (چهارشنبه) دو دیدار دیگر دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان برگزار خواهد که تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز از ساعت 14 و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهرداری ورامین امتیاز از سرویس امتیاز از حمله امتیاز از دفاع فولاد سیرجان مرحله پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران