Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کهنه‌کار سپاهان اصفهان عنوان موثرترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر فوتبال را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری میزان - سجاد شهباززاده در نیم‌فصل اول لیگ برتر بیستم زیر نظر محرم نویدکیا بار دیگر احیا شد تا موثرترین بازیکن این نیم فصل لقب بگیرد.

در این نیم‌فصل مجموع گل زده فقط چهار تیم از میزان تاثیرگذاری (۱۲ گل + ۳ پاس‌گل) شهباززاده روی گل‌های سپاهان بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای گل فعلی لیگ، دومین گل‌ساز برتر نیم‌فصل هم است؛ آنهم در حالی که شهباززاده بیش از نیمی از فصل را نه به عنوان مهاجم هدف، بلکه در پست وینگر بازی کرده است.

بر اساس آمار شهباززاده در لیگ بیستم، ۱۶ شوت در چارچوب زده که پانزده دروازه‌بان لیگ، مجموعا ۴ تا از آن‌ها را مهار کردند و ۱۲ ضربه این مهاجم گل شده است.

بیشتر بخوانید: توپخانه مهار نشدنی و خط حمله زهردار سپاهان

انتهای پیام/

برچسب ها: سجاد شهباززاده لیگ برتر فوتبال سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سجاد شهباززاده لیگ برتر فوتبال سپاهان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود