Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@04:56:00 GMT

قیمت روز تبلت لنوو

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۰۷۳

قیمت روز تبلت لنوو

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت تبلت و آگاهی از آخرین قیمت لپ تاپ و قیمت هارد دیسک اکسترنال، قیمت فکس، قیمت پرینتر، قیمت اسکنر در بازار روزانه به سرویس "دیجیتال" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

پربیننده ترین قیمت گوشی (محدوده ۴میلیون)/ ۵اسفند۹۹ قیمت گوشی ویژه عکاسی/ ۴اسفند۹۹ قیمت گوشی هوآوی چند؟/ ۴اسفند۹۹ قیمت گوشی (محدوده ۳میلیون)/ ۴اسفند۹۹ قیمت انواع لپ تاپ محبوب در بازار/ ۴اسفند۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تبلت قیمت تبلت تبلت با قابلیت مکالمه تبلت اندروید قیمت تبلت لنوو تبلت لنوو بازار تبلت قیمت روز تبلت قیمت تبلت امروز قیمت انواع تبلت تبلت سیم کارت خور برجام ۴اسفند۹۹ قیمت قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید

بازار سرمایه در این روز ها متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود، رفتار هیجانی دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام در این روز ها و متاثر از اخباری که در خصوص التهابات منطقه منتشر می شود رفتار هیجانی از خود بروز می دهد. در چنین شرایطی اگر چه بازار کار خود را با نزول آغاز کرد اما رفته رفته و در ساعات انتهایی بازار برخی از سهام شاخص ساز توانستند خود را به محدوده ی مثبت برسانند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 5 هزار واحدی به 2 میلیون و 201 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 2800 واحدی به ارتفاع 723 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «مارون» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «وبملت» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «خاور» و «کرومیت» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 29 فروردین ماه 1403، مبلغ 4 هزار میلیارد و 370 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 644 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 128 نماد در محدوده مثبت و 298 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 134 نماد در محدوده مثبت و 192 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • قیمت گوشی امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • اوردر بلاک چیست؟ انواع اوردر بلاک
  • تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری