Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:43:05 GMT

غرق شدن یک کشتی تفریحی در اسکندریه مصر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۲۸۵

غرق شدن یک کشتی تفریحی در اسکندریه مصر

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از قاهره، یک کشتی تفریحی با ۱۹ سرنشین نزدیک سواحل اسکندریه مصر غرق شد.

این کشتی، صبح سه شنبه در ساحل غربی شهر اسکندریه غرق شد و دست کم ۹ سرنشین آن جان باختند و ۶ نفر دیگر مصدوم شدند. سرنوشت دیگر سرنشینان کشتی مشخص نیست.

نیرو‌های امداد دریایی توانستند ۹ جسد را از آب بیرون بکشند و ۶ نفر را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان‌های امداد دریایی همچنان در حال جستجو برای یافتن مفقودان هستند.

اسکندريه شهر بندری در شمال مصر است. جمعیت این شهر ۴ تا ۵ میلیون نفر است و دومین شهر بزرگ مصر و پنجمین بندر بزرگ آن به شمار می‌آید. اسکندریه همچنین به علت لوله‌های گاز و نفتی که از سوئز به آن ارتباط دارد منطقه صنعتی مهمی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی مصر اسکندریه غرق شدن کشتی سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح گردشگری بنادر استان بوشهر قایق‌های تفریحی با خدمات رسانی به ۴۷۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: بعد از قایق‌های تفریحی جت اسکی، موتور لنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به ۹۴ هزار و ۱۲۶، ۵۰ هزار و ۵۹۶ و ۴۲ هزار و ۷۷۶ گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتور لنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین ۳۰ فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و ۱۳۷ قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از ۱۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم را نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان دانست.

شکیبی نسب اظهار کرد: در شماری از مراکز غیرمجاز حوادثی برای گردشگران رخ داد که انتظار است گردشگران و هم استانی‌ها در هنگام دریافت خدمات گردشگری دریایی به استفاده از مراکز ایمن و مجاز اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر ویژه نوروز امسال از ۲۵ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه به مدت یک ماه به اجرا درآمد.

کد خبر 6079721

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند