Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان حمزه پور تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند ۶ قسمتی «انتهای شهر» با اشاره به موضوع و فضای این مستند به خبرنگار مهر گفت: عوامل متعددی از قبیل مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در کاهش یا افزایش آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد موثر هستند که در این مجموعه مستند با ساختاری روایت گونه سعی کردیم به بخشی از آنها اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند درباره ساخت این مستند در شرایط کرونایی بیان کرد: شرایط خاص کرونایی، تولید این مجموعه را سخت‌تر کرده بود، به طوری که دو نفر از تیم تولید در زمان ساخت برنامه به کرونا مبتلا شدند.

وی با اشاره به لوکیشن هایی که برای ساخت این مستند به آن مکان‌ها رفته است، ادامه داد: برای ساخت این مجموعه ۶ قسمتی مستند، به بسیاری از پاتوق‌های معتادین در تهران رفتیم مانند خلازیر، دره فرحزاد، تپه‌های الله اکبر، حریم راه آهن، دروازه غار، میدان شوش، برخی از گرمخانه‌ها، مراکز نگهداری ویژه بانوان، مراکز کاهش آسیب و با برخی از مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس نیز مصاحبه داشتیم.

این کارگردان مستند همچنین بیان کرد: تدوین و گرافیک این مستند پیچیدگی‌های خاص خود را داشت که خانم ایلا سلامیان از اعضای انجمن گرافیک، طراحی پوستر و تدوین این مستند را به عهده گرفت.

کارگردان مستند «انتهای شهر» در پایان درباره دیگر جزئیات مستند توضیح داد: برای هر کدام از این ۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، اسمی جداگانه انتخاب شده است که عبارتند از «مریم امریکایی» در مورد زنان معتاد، «محله هرندی» در مورد محله‌هایی که مستقیماً آسیب خیز هستند، «زمین بازی» درباره دلایل چرخه بازگشت به اعتیاد، «دره فرحزاد» درباره مشکلات ایجاد شده مناطق اینچنینی و «پاتوق دار» و «معتاد متجاهر» دیگر قسمت‌ها را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5153812 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مستندساز اعتیاد ترک اعتیاد سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی تئاتر ایران کنسرت آنلاین جشنواره فیلم رضوی کنسرت اینترنتی حوزه هنری موسیقی نواحی عکاسی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مجموعه مستند «بومرنگ» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.
این مستند در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به فعالیت‌ها و برنامه‌های گروه‌ها و انجمن‌های خیریه در سراسر کشور می‌پردازد.

تلوبیون مجموعه تلویزیونی «رستگاری» را یک روز زودتر از شبکه دو سیما پخش می‌کند.

این مجموعه به کارگردانی مسعود ده نمکی و با بازی محمود پاک نیت، رضا استادی و پویا امینی داستان افرادی است که عالم برزخ را تجربه می‌کنند.

پخش نمایش رادیویی کارآگاه خان و دستیارش جانعلی فردا ساعت ۸ صبح از رادیو نمایش آغاز و همان روز ساعت ۱۶ تکرار می‌شود. این نمایش طنز داستان یک کارآگاه خصوصی و دستیارش است که برای رسیدگی و حل و فصل مشکلات یک تور مسافرتی نوروزی استخدام می‌شوند.

مستند «پادشاهان درد» یکم تا نهم فروردین ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

این مستند داستان دو مرد است که عامدانه توسط خطرناک‌ترین حیوانات جهان گزیده می‌شوند تا راهنمای جامعی برای اندازه گیری درد ایجاد کنند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی WWE از فیلم مستندی جدید درباره بری وایت فقید+ عکس
  • دستگیری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در بافق
  • حمایت ایدفا از مستندی ایرانی
  • خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند
  • پوران درخشنده این روز‌ها چه می کند؟
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • مستند‌های متنوع از شبکه افق
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • پوران درخشنده از ساخت فیلم «عشق» در کانادا تا نگارش کتابی به نام مادرش گفت
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال‌ پخش می‌کند