Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین منفردی گفت: میزان صادرات مرکبات از شهرستان میاندورود در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین منفردی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی شهرستان میاندورود با محوریت توسعه صادرات محصولات  کشاورزی که با حضور عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران،  سید اسماعیل علوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود، اساتید دانشگاه و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور فعالان اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان در این نشست، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان میاندورود قطب کشاورزی در استان و کشور است تلاش کردیم با مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط، از این ظرفیت بالقوه حداکثر بهره را در جهت توسعه شهرستان ببریم و در این راستا برنامه های بلند مدت حوزه کشاورزی در شهرستان میاندورود تدوین نموده ایم که اخذ مجوز احداث اولین شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی کشور در بخش گهرباران به مساحت ۳۸ هکتار یک از این اقدامات در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان صادرات مرکبات از شهرستان میاندورود در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های مناسب نظیر پایانه صادرات و حمل و نقل دریایی در آینده ای نزدیک شاهد افزایش میزان صادرات محصولات کشاورزی در شهرستان میاندورود خواهیم بود.
 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران نیز در این نشست یکی از معضلات کنونی صادرکنندگان کشاورزی در شهرستان میاندورود را نبود پایانه صادراتی و شرکت‌های حمل و نقل بیان کرد و گفت: ایجاد پایانه صادراتی با همکاری و پیگیری فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی شهرستان و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی امکانپذیر خواهد بود و در جهت تحقق این موضوع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

عبدالله مهاجر در ادامه بر تعامل بیشتر بانکها با فعالان اقتصادی شهرستان میاندورود تاکید کرد و خواستار اعطای تسهیلات مناسب‌تر به این بخش از فعالان اقتصادی از سوی بانکها شد.

در ادامه این نشست چند تن از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان نیز به بیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات در حوزه های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان میاندورود کشاورزی شهرستان فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان