Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:29:22 GMT

واکنش‌ها به کاهش محدودیت‌های کرونایی در انگلیس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۷۸۰۰

واکنش‌ها به کاهش محدودیت‌های کرونایی در انگلیس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، شماری از شهروندان انگلیسی از جمله معلمان با تصمیم دولت برای کاهش محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی‌ها از جمله مدارس در آینده نزدیک مخالفت کردند، آن را خطرآفرین و مستلزم بررسی‌های دقیق‌تر دانستند.

نخست وزیر انگلیس، در سخنانی طرح خود را به منظور کاهش و سپس برچیدن محدوددیت‌های کرونایی اعلام کرد و گفت: هدف، کم کردن محتاطانه محدودیت هاست، زیرا واکسیناسیون، اثر مثبت خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا، در آینده نیز حضور خواهد داشت. طرح کاهش محدودیت ها، چهار مرحله خواهد داشت و میان هر مرحله، ۵ هفته فاصله خواهد بود تا پیامد برداشته شدن محدودیت‌ها در هر مرحله، بررسی شود.

وی افزود: چهار هفته، برای گردآوری و تحلیل داده‌ها و یک هفته نیز برای آماده کردن مردم کشور برای ورود به مرحله بعد، اختصاص خواهد یافت. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پیش بینی کرد این کشور تا ۲۱ ژوئن، به وضعیت عادی باز گردد.

پژوهشگران دانشگاه‌های وریک (Warwick) و امپریال کالج لندن (Imperial College London) اعلام کرده اند براساس روش‌های مدل سازی، در بهترین حالت تا ماه ژوئن، ۳۰ هزار نفر دیگر به علت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان می‌بازند و در بدترین حالت نیز تا ماه ژوئن امسال (خرداد ماه)، ۸۱ هزار و ۲۰۰ نفر دیگر در انگلیس، قربانی کووید ۱۹ می‌شوند.

در همین حال؛ وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته، ۵۴۸ نفر دیگر، قربانی کرونا شدند و شمار آن‌ها به ۱۲۱ هزار و ۳۰۵ نفر رسید و همچنين، شمار جان باختگان در مقایسه با سه شنبه هفته گذشته، ۳۱.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

این در حالیست که شبکه تلویزیونی آی تی وی در انگلیس با استناد به گزارش‌های مراکز آماری انگلیس شمار قربانیان همه گیری کووید ۱۹ در انگلیس را، بیش از ۱۴۱ هزار نفر اعلام کرد. دولت انگلیس بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا جان ببازند قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند.
براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان انگلیس در شبانه روز گذشته همچنین ۸ هزار و ۴۸۹ نفر دیگر بر شمار مبتلایان به کووید ۱۹ افزوده شد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در همه گیری جاری، براساس آمار دولتی، به ۴ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۳۹ نفر رسیده است.
براساس آمار دولت انگلیس، تاکنون حدود ۱۸ میلیون نفر در این کشور، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. اما نگرانی از بی اثر یا کم اثر بودن واکسن بر روی برخی ویروس‌های جهش یافته در این کشور بر نگرانی‌ها افزوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی انگلیس ویروس کرونا محدودیت های کرونایی کاهش محدودیت ها سی سخت زلزله پروتکل الحاقی انیس نقاش تروئیکای اروپایی زکی یمانی محدودیت ها نفر دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرآنلاین،سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888686

دیگر خبرها

  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند