Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار آنلاین «محاسبات دارویی» هفتم اسفندماه از سوی انجمن علمی-دانشجویی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن علمی-دانشجویی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وبیناری آنلاین با موضوع «محاسبات دارویی» برگزار می‌کند.


این وبینار آنلاین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، هفتم اسفندماه از ساعت ١١ تا ١٢ در بستر skype برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند به آدرس تلگرامی writerr19 مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تأسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اخذ شد

افشین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب در مورد دستاوردها و عملکرد معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: مهمترین دستاورد این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشكی کردستان در بین دانشگاه‌های هم رده و هم تیپ خود بوده که توانسته در طول دو سال متوالی در سال گذشته و ۱۴۰۱ این عنوان را کسب کند.

وی از اخذ مجوز ساخت پارک علم و فناوری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای اولین بار در سال گذشته خبر داد و گفت: ساخت این پارک می تواند به عنوان یک سرمایه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه های نسل سوم پیش ببرد.

دکتر ملکی با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل سوم در آنها بحث فناوری بسیار مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: پارک فناوری سلامت بستر بسیار مهم و مناسبی برای این است که ما بتوانیم فناوری را ارتقا دهیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: امیدواریم با شروع سال جدید و مجوز تأسیس پارک فناوری که به دانشگاه علوم پزشکی کردستان داده شده این علم را پایه گذاری کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشیم و برنامه های ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه‌های نسل سوم داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز تاسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • مجوز تأسیس پارک فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اخذ شد
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت