Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:52:29 GMT

گوشی پیکسل 5a گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۸۱۹۰

گوشی پیکسل 5a گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین تصاویر رندر گوشی پیکسل 5a گوگل نشان می‌دهد که این محصول شباهت زیادی به گوشی‌های پیکسل 4a و پیکسل 5 دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 5a گوگل ترکیبی از پیکسل 4a و پیکسل ۵ باشد. ابعاد گوشی جدید ۸.۸ * ۷۳.۲ * ۱۵۶.۲ میلی متر است و می‌توان گفت این محصول از نظر اندازه بین دو گوشی پیکسل 4a و پیکسل 4a 5G قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به احتمال بسیار زیاد بدنه پیکسل 5a یکپارچه و از جنس پلاستیک است. علاوه بر این صفحه نمایش ۶.۲ اینچی آن از نوع OLED با کیفیت Full HD+ است و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد، اما نسبت به گوشی‌های پرچمدار پیکسل ضخامت بیشتری دارد. دوربین سلفی این محصول به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

گوشی پیکسل 5a گوگل دقیقاً مانند پیکسل 4a، دارای دو دوربین در پنل پشتی خود است. از دیگر ویژگی‌های محصول جدید شرکت گوگل می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و بلندگوهای استریو آن اشاره کرد.

در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی مانند تراشه، رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است و حتی زمان معرفی این گوشی نیز هنوز مشخص نیست.

کد خبر 477208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوگل پیکسل گوگل پیکسل 5a مشخصات پیکسل 5a گوشی گوگل پیکسل 5a معرفی گوشی جدید گوشی گوگل شرکت گوگل محصولات گوگل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی پیکسل 5a گوگل پیکسل 4a

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند