Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طی روزهای گذشته تعدادی از کارگران فضای سبز منطقه ۳ خرم‌آباد در تجمعی نسبت به پرداختن نشدن مطالبات خود در ماه‌های گذشته اعتراض کردند همچنین آن‌ها نسبت به کارگیری زندانیان برای انجام کارهای مرتبط به فضای سبز اعتراض داشتند.

خبرنگار فارس نیز در راستای عمل به وظیفه سازمانی خود مبنی بر پیگیری این موضوع به سراغ معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس گرمه‌ای در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: هر ساله بر اساس قانون مسئولیت نگهداری و مراقبت از فضای سبز شهر خرم‌آباد را با برگزاری مناقصه به پیمان کاران واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مناقصه امسال یک تعاونی که وابسته به سازمان زندان‌ها بوده مناقصه مربوط به فضای سبز منطقه سوم خرم‌آباد را برنده شده است، افزود: این تعاونی با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان استان ایجاد شده و قرار است برای فعالیت‌های خود از خانواده زندانیان و خود زندانیان استفاده کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: این مناقصه به صورت کاملا قانونی برگزار شده و در سلامت آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد.

گرمه‌ای با اشاره به موضوع اعتراض این کارگران تصریح کرد: این کارگران نیروهای شرکت پیمانکاری بودند که امسال مسئولیت فضای سبز این منطقه را بر عهده داشته‌اند و با توجه به برنده شدن پیمانکار جدید و اینکه این پیمانکار قصد استفاده از آنان را ندارد دست به اعتراض زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری مجموعه شهرداری در حوزه پرداخت مطالبات نیروهای رسمی، شرکتی و پیمانی با اولویت قرار دادن نیروهای فضای سبز و تنظیف عمل کرده است به طوریکه در شرایط فعلی کارگران فضای سبز منطقه یک شهرداری هیچ گونه حقوق عقب افتاده‌ای ندارند و میزان حقوق عقب افتاده کارگران منطقه دو و سه خرم‌آباد به طور متوسط دو ماه است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: به دنبال این هستیم که تا پایان سال تا حد ممکن معوقات نیروهای شهرداری را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای سبز شهرداری کارگران مطالبات حقوق کارگران شهرداری خرم آباد فضای سبز خرم آباد شهرداری خرم آباد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران