Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:21:34 GMT

«سرزمین آوارگان» در چین اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۸۳۹۲

«سرزمین آوارگان» در چین اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، از یک سو اصالت چینی کلوئی ژائو و از سوی دیگر موفقیت فیلم «سرزمین آوارگان» در فصل جوایز سینمایی موجب شده تا چینی‌ها علاقه مند تماشای این فیلم باشند.

از همین رو «سرزمین آوارگان» ساخته کلوئی ژائو در سینماهای چین اکران محدود می‌شود.

موضوع‌های نئو وسترن معمولاً برای بازار فیلم چین چالش‌برانگیز هستند، اما ریشه چینی کارگردان فیلم علاقه مردم را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سرزمین آوارگان» از سوی اتحاد ملی سینماها که مورد حمایت دولت و سینماداران اصلی داخلی است، اکران می‌شود.

گفته شده فیلم مجوز رسمی اکران گرفته اما هنوز تاریخ اکران آن تعیین نشده است.

در سال‌های اخیر فیلم‌های مدعی اصلی اسکار، درست در آستانه برگزاری این مراسم در چین اکران می‌شود. «سه بیلبورد بیرون میزوری»، «منچستر کنار دریا» و «راپسودی بوهمی» از جمله این فیلم‌ها بوده‌اند.

«سرزمین آوارگان» با اقتباس از کتاب غیرداستانی جسیکا برودر ساخته شده است. کارگردان این فیلم کلوئی ژائو در پکن به دنیا آمده و در مدرسه فیلم دانشگاه نیویورک تحصیل کرده است.

کد خبر 5154100

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم اقتباسی سینمای چین فیلم سینمایی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی تئاتر ایران کنسرت آنلاین جشنواره فیلم رضوی کنسرت اینترنتی حوزه هنری موسیقی نواحی عکاسی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان سرزمین آوارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر»، اولین رقابت تخصصی در حوزه شعر از شب گذشته با نام سرزمین شعر در شبکه چهار سیما آغاز شد و میهمان افتتاح برنامه هم سیدعلی موسوی گرمارودی، از شاعران باسابقه و به نام کشورمان بود. این برنامه بخش‌های جذاب و متنوعی دارد که یکی از این بخش‌ها «تک بیت» نام دارد؛ در این بخش هر شب یک بیت به عنوان بهترین بیت انتخاب می‌شود و قرار است علیرضا افتخاری تک بیت های منتخب داوران را در برنامه بخواند. سرزمین شعر در دو شب پایانی سال ۱۴۰۲ (دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه) نیز به صورت ویژه برنامه سال نو روی آنتن می‌رود. این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرده و قرار است در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش شود.

دیگر خبرها

  • چرا غرب در روند بازگشت آوارگان از لبنان به سوریه سنگ می‌اندازد؟
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • گزارش اختصاصی از اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح
  • آوارگان غزه در اوج جنگ و قحطی، رمضان را جشن گرفته اند/ صدای موسیقی عربی در اردوگاه آوارگان/ زن فلسطینی: برای افطار غذا نداریم
  • سازمان ملل: سودان درگیر بزرگترین بحران آوارگان جهان است
  • علیرضا افتخاری به «سرزمین شعر» می‌رود
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • فیلم| اکران المان‌های ویژه ماه رمضان در پایتخت
  • پیام معنادار هنگامه قاضیانی برای یک مرد از سرزمین شیران | تصویر
  • ارسال بسته‌های کمک غذایی ترکیه به اردوگاه های آوارگان فلسطینی