Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:22:41 GMT

آمادگی دیاباته و تردید درباره بازی قایدی مقابل مس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۸۸۱۹

آمادگی دیاباته و تردید درباره بازی قایدی مقابل مس

غیبت های مکرر و ادامه دار مهدی قایدی در تمرینات استقلال حضور این بازیکن در دیدار با مس رفسنجان را در ابهام قرار داده است.

به گزارش مشرق، وقفه یک هفته‌ای در آغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر، از این جهت به سود استقلال شد که احتمال بازگشت بازیکنان مصدوم این تیم به شرایط مسابقه زیاد می‌شود.

بابک مرادی و داریوش شجاعیان آخرین مصدومان استقلال بودند که در تلاش هستند تا روز دیدار مقابل مس رفسنجان شرایط حضور در میدان را پیدا کنند و به ترکیب تیم شان اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شیخ دیاباته هم که در نیم فصل اول کمتر به بازی گرفته شد و عمده زمان فصل را با مصدومیت سپری کرد، با استفاده بهینه از این تعطیلات به شرایط آرمانی نزدیک شده و این باعث می‌شود دست محمود فکری در این دیدار باز باشد.

اما از سوی دیگر مهدی قایدی در یک هفته گذشته از حضور در تمرینات آبی پوشان خودداری کرده و زمان بازگشت وی به تمرینات هم مشخص نیست و این احتمال وجود دارد به خاطر طولانی شدن دوران غیبت، شانس حضور در بازی مقابل مس رفسنجان را از دست بدهد.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۱ اسفند در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بابک مرادی داریوش شجاعیان شیخ دیاباته مهدی قائدی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت

تمرینات تیم فوتبال استقلال با تصمیم جواد نکونام روز گذشته در حالی تعطیل شد که با مجوز سرمربی آبی‌ها، جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال که در دیدار‌های اخیر این تیم جای خود را در ترکیب اصلی آبی‌ها محکم کرده بود راهی کشور امارات شد تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کند.  

هافبک ازبک استقلالی‌ها بلافاصله بعد از دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین راهی دبی شد و قرار است با از سرگیری تمرینات شاگردان نکونام و احتمالا از امروز دوباره به تمرینات این تیم در کمپ حجازی اضافه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟