Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرآستارا از آماده باش ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با بارش برف خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان مبنی بارش برف در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری در استان و شهرستان آستارا حدود ۱۳۰ نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری در حالت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا با حضور رئیس اداره هواشناسی این شهرستان تشکیل شد و نیروها چارت بندی و شیفت بندی شده‌اند و هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

شهردار آستارا عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری دارای سه دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل میکانیکی، یک دستگاه بابکت، پنج دستگاه خودروی کامیون و سه دستگاه خودروی خاور مجهز به زنجیر چرخ بوده و سرویس و تعمیرات لازم بر روی تمامی ماشین آلات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در شهرستان آستارا ماشین آلات سنگین و برف روب در اختیار دارند در واحد آتش نشانی مستقر شدند تا در زمان بارش برف به شهرداری کمک کنند.

معیتی ادامه داد: مدیریت شهری یک تانکر هفت هزار لیتری سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

وی افزود: مدیریت شهری بیش از ۲۰ تن نمک خریداری و انبار کرده است و برای جلوگیری از یخ زدگی معابر و خیابان‌ها از ساعات اولیه بامداد نمک‌پاشی می‌شود.

شهردار آستارا یادآور شد: برای زمان بارش برف، تدابیر مناسب برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌های اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس و ادارات مهمی همچون برق، آب و گاز پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق هرس کرده است و نیروها در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکانی و از شکسته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

معیتی به شهروندان توصیه کرد؛ تا در هنگام برفی روبی معابر توسط نیروهای شهرداری از پارک خودرو در خیابان خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 477020

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري آستارا ستاد مدیریت بحران بارش برف ماشین آلات شهرهاي ايران گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد مدیریت بحران شهرداری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا