Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات این ستاد در ماه پایانی سال اظهارداشت: در حال حاضر روزانه 6500 راننده خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده و وضعیت مراجعات و توزیع آن در شرایط عادی قرار دارد.

وی افزود: به شهروندان توصیه می شود با توجه به اینکه خودروهای تولید داخل سال 95 از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریع تر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام و مراجعه به مراکز را به انتهای امسال و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در روز پنج شنبه 7 اسفند جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مراکز معاینه فنی بیهقی،الغدیر،خاوران،امام رضا(ع)،بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار واقع در هنگام،جیحون، ورداورد،کلاهدوز از ساعت 7:30 تا 14 و مراکز آبشناسان و شهدای زمان اباد از 7:30 تا 17 فعال خواهند بود.

مقدم گفت: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز،قبل از مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه نمایند.ضمنا در مدت زمان اداری می توانند در صورت هرگونه سئوال با سامانه پاسخگو 96006000 تماس بگیرند.

 مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: شهروندان می توانند جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکزمورد نظر مراجعه کنند.این سامانه در حال حاضر از طریق سامانه تهران من و سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در دسترس است.

وی بیان داشت: جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مرکز معاینه فنی نیایش از سه هفته گذشته در روزهای جمعه از ساعت 7:30 تا14 فعال است و مراجعه کنندگان می توانند تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی در روز جمعه به این مرکز مراجعه کنند.تاکید می شود این مرکز در روز جمعه پذیرش حضوری نداشته و مراجعه تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است. 

مقدم گفت:علاوه بر این مرکز تعدادی از مراکز نظیر بیهقی و آبشناسان در روزهای جمعه فعال است که شهروندان می توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین مقدم تمهیدات پایان سال ستاد معاینه فنی خودروهای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال کدام خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی میرزایی قمی؛ سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال اظهار کرد: براساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال خودروهای تولید داخل فروردین 1399 و ماقبل  و خودروهای وارداتی مارس 2020 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.ضمنا معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ 52 هزار تومان جریمه می‌شوند.

ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودرو در ماه مبارک رمضان اعلام شد

میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت‌رسانی  مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود 22 هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال این عزیزان در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران بصورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خودرو ها معاف از انجام معاینه فنی شدند
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • امسال کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • امسال کدام خودرو ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید
  • امسال کدام خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟