Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،سرهنگ نظری حامل پیام دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت :
سیاست ورسالت سپاه پاسداران خدمت به مردم است  که در شرایط بحرانی از جمله ، زلزله وهرگونه بلایای طبیعی به کمک مردم می آید  که جامعه هدف بهزیستی از جمله آنان میباشد و قطعا همه تلاشمان را برای بهبود شرایط انجام خواهیم داد و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نظری از آمادگی برای آوار برداری ،بهسازی ، بازسازی و دیوارهای پیش ساخته برای منازل آسیب دیده مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.
دکتر مرادی حضور سرهنگ نظری را قوت قلب دانست و گفت : همکاران ما بصورت میدانی از بدو حادثه عملیات شناسایی و ارزیابی را انجام دادند و در خصوص کمک های معیشتی در حال فعالیت هستیم و مکاتبات و پیگیری های لازم جهت ساخت منازل مددجویان را با بهزیستی کشور انجام داده ایم و حضور و کمک قرارگاه خاتم الانبیا باعث سرعت بخشی و کاهش الام مددجویان عزیز خواهدشد.
در پایان جلسه مقرر شد معاونت مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان پس از رایزنی با سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخصوص چگونگی همکاری قرارگاه خاتم الانبیا با بهزیستی ، تفاهم نامه کشوری منعقد گردد.

۴۶

کد خبر 1489628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در استان، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای هزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب‌دیدگان‌اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده‌اجتماعی است، افزود: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروه‌های هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیب‌های‌اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهاد‌های مربوطه و شناسایی مناطق آسیب‌زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان هم طی پارسال، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حادخانوادگی، کودک‌آزاری، سالمند‌آزاری، همسرآزاری و معلول‌آزاری با اورژانس‌اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد ۳ هزار مورد پذیرش مداخله انجام شده و ۵ هزار نفر از خدمات‌سیار بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل