Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین به لغو اجرای پروتکل الحاقی توسط ایران واکنش نشان داد.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پی اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر لغو اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در صفحه توییترش نوشت: ایران پیرو قانون ملی اش، اجرای پروتکل الحاقی را امروز لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که این تعلیق طولانی مدت نباشد و به کارگیری مشروط این ابزار راستی آزمایی دوباره در زمینه تلاش های سیاسی برای احیای اجرای کامل برجام (توافق هسته ای) از سر گرفته شود.

اظهارات اولیانوف در پی این مطرح می شود که مجلس شورای اسلامی ایران با گذشت نزدیک به دو سال از خروج آمریکا از توافق هسته ای،  متحمل شدن تحریم های بازگردانی شده و تحریم های جدید از سوی این کشور و بدعهدی کشورهای اروپایی در عمل به تعهداتشان در زمینه پیدا کردن راهکاری عمل گرایانه برای کاهش تاثیر تحریم ها و عادی سازی روابط اقتصادی با ایران، تصویب کرد که ایران اجرای پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد.
به موجب این اقدام،  بازرسی های آژانس در ایران محدود خواهد شد. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اجرای پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد

وزیران امور خارجه گروه هفت در خاتمه نشست خود در ایتالیا امروز جمعه بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنها در این بیانیه با تداوم موضع خصمانه علیه روسیه نوشتند: «ما اقدام به اعمال تحریم‌های مضاعف علیه شرکت‌ها و افراد در کشورهای ثالث که به روسیه در دستیابی به ابزارها و تجهیزات دیگر مناسب تولید تسلیحات و یا توسعه صنایع نظامی کمک می‌کنند، خواهیم کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است، کشورهای گروه هفت به وضع تدابیر برای سختگیری بیشتر درباره رعایت سقف قیمت برای نفت روسیه ادامه خواهند داد.

آنها در این بیانیه مدعی شدند: «ما از همه کشورها می‌خواهیم وارداتشان از روسیه را که در راستای حمایت از جنگ این کشور است، کاهش دهند. ما به اتخاذ گام‌ها در راستای سخت‌گیری بیشتر نسبت به پایبندی به سقف قیمت نفت و اجرای این سقف ادامه خواهیم داد.»

کشورهای گروه هفت در ادامه این بیانیه تهدید کردند به بررسی راه‌ها به منظور بهره‌برداری از دارای‌هایی تصرف شده روسیه به نفع اوکراین ادامه خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: «ما به بررسی همه موقعیت‌های ممکن برای کمک به غرامت گرفتن اوکراین از روسیه مطابق با سیستم‌های قانونی مربوطه ما و قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد. »

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند