Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دیوسالار در نشست برخط «نیازسنجی تولید و نشر محتوای رضوی» با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند دو کشور و اشتراکات موجود گفت: زمینه‌های فرهنگی و هنری برای همکاری ایران و ژاپن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این برنامه که از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، محمودرضا برازش، مدير عامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و محمد اورعی کریمی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی به تشریح موضوعات مورد علاقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن در سخنانی به تشریح مؤلفه‌های مؤثر و مهم فرهنگی در این کشور پرداخت و تصریح کرد: ایران و ژاپن بیش از 1300 سال رابطه تاریخی و فرهنگی همراه با احترام متقابل را پشت سر گذاشته‌اند و این گذشته تاریخی می‌تواند بستر ساز توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف و به ویژه فرهنگی، هنری و علمی شود.

وی افزود: مردم این کشور به مطالعه، هنر، تاریخ، دانستن، دریافت اطلاعات، شناخت بیشتر و ... علاقه دارند و لذا با عنایت به این مهم، مناسب است تا در تولیدات هنری و محتوایی همکاری‌های بیشتری را مورد توجه قرار داد.

دیوسالار در ادامه و در قالب پاورپوینت، در ارتباط با اشتراکات فراوانی، زمینه‌های همکاری و تأمین محتوای مورد علاقه مطالبی را تشریح کرد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: ژاپن رایزنی فرهنگی ايران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن، در واکنش به گفته‌های جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، مبنی‌بر منتفی بودن هرگونه مذاکرت امنیتی بین آمریکا و روسیه درپی وقوع حمله تروریستی در حوالی مسکو، اعلام کرد که کشورش قصد ندارد برای مذاکرات امنیتی دنباله‌روی آمریکا باشد.

آنتونوف در عین تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه برای حل بحران تروریسم تاکید کرد: در شرایط فعلی آماده همکاری با کشورهای دوست که نیمی از جهان را شامل می‌شود هستیم؛ کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو بریکس.

او با اشاره به اینکه «ایالات متحده نمی‌تواند به‌تنهایی با تروریسم مقابله کند»، تاکید کرد که «این کشور به‌طور یک‌طرفه همکاری با روسیه برای مبارزه با تروریسم را متوقف کرده است، لذا روسیه نیز قصد ندارد برای حل بحران تروریسم دنباله‌روی آمریکا باشد».

روز جمعه ۲۲ مارس (۳ فروردین) حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکس در حوالی مسکو به کشته شدن دست‌کم ۱۳۹ نفر و زخمی شدن ۱۸۲ نفر دیگر منجر شد. یازده نفر در ارتباط با این حمله تروریستی دستگیر شده‌اند، از جمله ۴ فرد مسلح که قصد عبور از مرز اوکراین را داشتند.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن