Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:09:53 GMT

اعطای ۳۷۰۰ تبلت به دانش‌آموزان محروم استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۹۸۵۴

اعطای ۳۷۰۰ تبلت به دانش‌آموزان محروم استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد ناصری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس برقراری ۴ تفاهم نامه از جمله تفاهم نامه تهیه تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان کمیته امداد، بهزیستی و... تا به امروز ۳ هزار ۷۰۰ تبلت و گوشی موبایل تهیه و در اختیار دانش‌آموزان محروم استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ۳ هزار و ۷۰۰ تبلت و گوشی تهیه شده، مرکز آمار ایران ۵۰۰ عدد تبلت در اختیار آموزش و پرورش استان قرار داده که توزیع آن در میان دانش‌آموزان محروم در طی روزهای آینده شروع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برقراری تعامل با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت تحت پوشش قرار دادن روستاهای فاقد تحت پوشش اینترنت، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۴۳ روستا از خدمات شبکه اینترنت محروم هستند که قرار شده اداره کل ارتباطات با هماهنگی وزارتخانه مربوطه نسبت به تحت پوشش قرار دادن این روستاها اقدام کند.

ناصری تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در شبکه آموزشی شاد حضور دارند که مقرر شده با استفاده از کانال‌های ایجاد شده آموزش و پرورش، ارتباط مستمری را با خانواده دانش‌آموزان برقرار شود.

وی در خصوص حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم در مدارس عنوان کرد: مصوبه‌ای مبنی بر حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و همچنین محصلین هنرستان‌ها جهت رفع اشکال در مدارس به تصویب رسیده بود که دانش‌آموزان پایه‌های مذکور در نقاط شهری حضور ۷۵ درصدی در مدارس داشتند.

انتهای پیام/3463/618/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش استان اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل احمد ناصری تبلت دانش آموزان محروم اردبیل حضور در مدارس اردبیل آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان

در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی انتشار خبری مبنی بر رفتار نامتعارف پرسنل مدرسه‌ای در شهرستان دلگان و پاره کردن قسمتی از شلوار دانش‌آموزان با قیچی به دلیل استفاده از لباس نامتعارف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان بر برخورد با عوامل خاطی تأکید کرد.

رضا سابکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بنده به عنوان مدیر آموزش و پرورش این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم و آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدامات تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیاء دانش‌آموز نسبت به اصلاح پوشش دانش‌آموز اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین به دانش‌آموزان عزیز و اولیاء ایشان اطمینان می‌دهم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

سابکی اضافه کرد: در نهایت از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

پیگیری خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد افراد خاطی در این حوزه به کمیته تخلفات اداره‌کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند و برخورد جدی با آن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان