Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای خطاب به بایدن از بازگشت واشنگتن به دیپلماسی هسته‌ای با ایران حمایت کردند.

به گزارش برنا، جمعی از سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای خطاب به بایدن از بازگشت واشنگتن به دیپلماسی هسته‌ای با ایران حمایت کردند و از کنگره نیز خواستند تا از این تلاش‌ها پشتیبانی کند.

ادوارد مارکی، سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست و عضو کمیته روابط خارجی سنا نامه ای را به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای نوشته که به امضای ۱۰ نفر از همکارانش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از عدم ارسال کامل اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروریستی به مسکو، از سوی آمریکا خبر داد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که آمریکا تمامی اطلاعات مربوط به حمله تروریستی به مسکو را در اختیار دولت روسیه قرار نداده است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد فقدان اعتماد میان آمریکا و روسیه مانع از آن شد که واشنگتن تمام اطلاعاتی را که در مورد حمله تروریستی قریب الوقوع در مسکو در اختیار داشت، با روس ها به اشتراک بگذارد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده است که روابط خصمانه میان واشنگتن و مسکو، مقامات آمریکایی را از به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعاتی در مورد این توطئه، باز داشت.

به ادعای این رسانه آمریکایی، واشنگتن ظاهراً اطلاعات خود را از ترس مطلع شدن مقامات روسی از منابع اطلاعاتی یا روش‌های آن‌ها، نزد خود نگه داشت.

پیشتر در ماه مارس، سفارت آمریکا در مسکو به شهروندان آمریکایی در مورد حمله تروریستی احتمالی در روسیه هشدار داده بود.

چهار مرد مسلح جمعه گذشته با حمله به سالن کنسرت شهر مسکو، مردم حاضر در آنجا را به گلوله بستند. در نتیجه این حمله ۱۴۳ تن تاکنون کشته شده اند.

کد خبر 6064448

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه
  • پشت پرده طولانی شدن نسل کشی در غزه