Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس همزمان با میلاد با سعادت امیر المؤمنین، آیین اهدای ٦٠٠ تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس چهارشنبه ٦ اسفند در این مراسم بیان کرد: فارس در نهضت کمک‌های مومنانه جزو استان‌های برجسته محسوب و در موضوعات کمک‌های معیشتی، بهداشتی، نذر خون، ندر حیات و ندر رهایی خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یدالله بوعلی، آزادی بیش از ٣٠٠ زندانی جرائم غیرعمد با بیش از ٥٠ میلیارد تومان بدهی به واسطه خیرین با سخاوت فارس در قالب یک پویش را از اقدامات شاخص استان فارس طی ماه‌های اخیر ذکر و عنوان کرد: توجه به تامین وسایل کمک آموزشی نیز از آنجایی در دستور کار قرار گرفت که متوجه خلایی در آموزش ارتباطی شدیم و برخی دانش اموزان نمی‌توانستند از این موضوع بهره‌ای ببرند.

او ادامه داد: در فارس بنا داشتیم یک کار انجام دهیم و دانش اموزی از تحصیل به واسطه محرومیت عقب نماند و امروز با افتخار می‌گوییم که همه مسئولان استان در یک مسیر قرار گرفتند تا گره از مشکلات مردم باز کنند که تامین وسایل کمک اموزشی از جمله آنهاست.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سامانه‌ای به این منظور تحت عنوان توکاد در بستر اینترنت طراحی و در محل آموزش و پرورش فارس رونمایی شد؛ به واسطه این سامانه کمک‌های تامین وسایل آموزشی هدفمند شده است.

بوعلی خاطرنشان کرد: تعداد تبلت‌های خریداری شده در این رزمایش مشخص است  و همچنین اهدای آنها به کدام دانش آموز در کدام شهر فارس نیز مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، تاکنون ٢٠ هزار و ۵۹۳ تبلت در فارس ویژه دانش آموزان محروم توزیع شده که ٦ هزار و ٨٥٨ تبلت آن مربوط به سپاه فجر استان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح توکاد اهدای تبلت سپاه فجر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسابقات قرآن دانش آموزی در شهرستان‌های مرودشت، زرقان، خرامه و درودزن در خرامه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۵۰۰ دانش آموز در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، مداحی در خرامه با هم به رقابت پرداختند.
شهرستان خرامه در شرق فارس و در فاصله ۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • بازطراحی سامانه نماد برای کاهش بازماندگی از تحصیل
  • پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی بیش از ۹۷ درصد است