Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@07:21:46 GMT

بازیگر مشهور هالیوودی به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۰۳۴۲

بازیگر مشهور هالیوودی به تلویزیون می‌آید

کریستوفر مک‌دونالد، دبیر جشنواره مستند هات‌داکس گفت‌وگویی اختصاصی با نردبان شبکه مستند کرده است.

به گزارش  روابط عمومی شبکه مستند، جدیدترین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیون «نردبان»، جمعه، 8 اسفندماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت از برنامه گفت‌وگویی متفاوت با Chris McDonald (کریستوفر مک دونالد) دبیر جشنواره هات‌داکس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره هات‌داکس یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمای مستند در سراسر جهان است که هر سال در آوریل (اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود. کریستوفر مک دونالد بازیگر مشهور آمریکایی، دبیر این دوره از جشنواره هات‌داکس است. او در گفت‌وگویی اختصاصی با نردبان شبکه مستند، از جزئیات برگزاری این جشنواره صحبت کرده و نکاتی برای حضور مستندسازان ایرانی در این جشنواره را مطرح کرده است.
در بخش دیگری از برنامه، شماره دوم پرونده ویژه مستند انیمیشن با حضور بهزاد نعلبندی، کارگردان فیلم مستند، انیمیشن «کاغذپاره ها» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) آغاز کرد. در این بخش همچنین، حسن‌ نوزادیان تجربه های خود از طراحی مستند، انیمیشن را به اشتراک می‌گذارد.
برنامه نردبان، این هفته به نقد و بررسی جشنواره موج کیش هم می‌پردازد و با معرفی آثار برگزیده مستند این جشنواره، این فیلم‌ها را بیشتر معرفی می‌کند. بر همین اساس، نردبان با بهروز عباسی،کارگردان فیلم «لنه» و علی بلندنظر، کارگردان فیلم «اجاق» گفت و گو کرده است‌.
«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شبکه مستند هات داکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

این برنامه‌ها در پنج ریل به دنبال هم قرار گرفته که شامل سریال ایرانی، برنامه تلویزیونی ایرانی، سریال خارجی، مجموعه مستند و فیلم سینمایی خواهد بود.

سریال تلویزیونی خوشنام، با بازی «حمید لولایی»، «فریده سپاه‌منصور»، «شهره لرستانی» و «سحر ولدبیگی» یک مجموعه طنز تلویزیونی است که به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده» و تهیه‌کنندگی «احمد زالی» تولید شده است. این مجموعه، روایتگر زندگی فردی است که می‌خواهد از گذشته تاریک و ویرانه‌اش بازگشته و اشتباهات گذشته خود را جبران کند، اما در هر قسمت دچار ماجرا‌های جدیدی می‌شود. مجموعه تلویزیونی خوشنام، نوروز ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۱۹:۰۰ پخش شده و روز بعد در ساعت ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح تکرار خواهد شد.

در ریل برنامه‌های تلویزیونی که پخش اصلی آن‌ها در ساعت ۲۰:۰۰ و تکرار آن‌ها روز بعد در ساعت ۱۲:۴۵ خواهد بود، در روز‌های زوج، شاهد فصل ششم مجموعه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای «ملیکا شریفی‌نیا» خواهیم بود که یک مسابقه تلویزیونی خانوادگی است و در هر برنامه دو خانواده در فضایی طنز باهم به رقابت می‌پردازند.

مچنین دو برنامه تلویزیونی دیگر که در این ریل جای داشتند قسمت‌های جدید آن‌ها را در نوروز ۱۴۰۳ در این ساعت شاهد خواهیم بود. «برمودا» که یک برنامه گفتگو محور با اجرای «کامران نجف‌زاده» است و در هر برنامه میزبان مهمانانی خواهد بود که از شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور هستند، هرهفته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه پخش خواهد شد. مسابقه «خانه ما» نیز مطابق قبل هرهفته، پنجشنبه‌ها در ساعت ۲۰:۰۰ پخش خواهد شد.

در نوروز ۱۴۰۳، شاهد دو سریال خارجی خواهیم بود که هرشب در ساعت ۲۱:۳۰ از آنتن شبکه فراتر پخش خواهند شد. سریال تلویزیونی «دکتر مرگ» در هشت قسمت از روز ۲۹ اسفند تا ۷ فروردین هرشب پخش خواهد شد که روز بعد در ساعت ۸:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ تکرار خواهد شد و در پی آن سریال تلویزیونی «دشمن ناشناخته» در همین ریل جای خواهد گرفت.

در ساعت ۲۲:۳۰ هر شب شاهد برنامه‌های مستند شبکه فراتر خواهیم بود که با فیلم مستند «رقص با پرندگان» در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند آغاز شده و به دنبال آن مجموعه مستند «سیاره ماقبل تاریخ» در روز‌های یکشنبه و پنجشنبه، مجموعه مستند «اسرار رودخانه مکونگ» در روز‌های زوج و مجموعه «متخصصان فرار بزرگ» سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها پخش خواهند شد.

کلیه برنامه‌های مستند ساعت ۲۲:۳۰، روز بعد در ساعت ۱۰:۰۰ صبح و دو روز بعد در ساعت ۱۵:۰۰ تکرار خواهند شد.

شبکه فراتر هرشب در ساعت ۲۳:۳۰ فیلم‌های سینمایی با کیفیت ۴ K-HDR را در نظر گرفته که دو روز بعد در ساعت ۱۶:۰۰ تکرار می‌شوند. «اعجوبه»، «مکانیک زندگی دوباره»، «تلقین»، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، «بالا را نگاه نکن»، «جعبه سیاه»، «عشق و هیولاها»، «زیبای سیاه»، «دیوار بزرگ»، «مجرم»، «دیپورت» و «منصور» عناوین این فیلم‌ها هستند که در ایام نوروز بر روی آنتن این شبکه قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که شبکه فراتر در شب‌های پرفیض احیا در این ساعت فیلم سینمایی نخواهد داشت.

همچنین برای کودکان سری جدیدی از مجموعه «چیا» محصول مرکز پویانمایی صبا درنظر گرفته شده که هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پخش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون+ جزئیات
  • قرآن خواندن بازیگر افغانی در برنامه نوروزی تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در جشنواره نوروزی تلویزیون
  • عرضه نوروزی ۴ مستند در شبکه خانگی
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»