Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع کرونا در سال ۹۹، تجربه‌ای بود که افراد را به خرید آنلاین از کسب و کارهای اینترنتی سوق داد. این جریان، افزایش توجه و اعتماد افراد به چنین کسب وکارهایی را در پی داشت. صنعت بیمه نیز از این قاعده مستثنی نبود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، خرید آنلاین بیمه و دریافت آن درب منزل، از خرید حضوری یا مشورت با دوست برای انتخاب، رفتن به نمایندگی بیمه و خرید حضوری آسان‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن بر آن هستیم که برخی مزایای خرید آنلاین بیمه را مطرح نماییم . سپس به معرفی یک سامانه معتبر خرید آنلاین بیمه می‌پردازیم.

مزایای خرید اینترنتی بیمه از سامانه‌های آنلاین بیمه

۱)مقایسه قیمت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف

بعد از ثبت اطلاعات و بیمه مدنظر شما در سایت خرید آنلاین بیمه، سامانه از بین شرکت‌های بیمه‌ای مختلف، پیشنهادهایی به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید به مقایسه شرکت‌های بیمه‌ای مختلف بپردازید. سپس امکان انتخاب بهترین بیمه با توجه به شرایط، توان مالی و میزان خسارت پرداختی از بین شرکت‌های بیمه‌ای وجود دارد.

۲)خرید آنلاین بیمه در ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ روز هفته

 اکثر افراد در این دوره دغدغه‌های فراوانی دارند. همه ساعات شبانه روز برای انجام کارهای افراد کم است، وجود سایت‌ها امکان خرید آنلاین را در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته را فراهم آورده است. بیمه‌گزاران در هر ساعت شبانه روز حتی دو نیمه شب می‌توانند به سایت‌های خرید آنلاین بیمه مراجعه و خرید اینترنتی بیمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تجربه نمایند.ضمنا فشار خرید فوری نمایندگی‌های بیمه برای تصمیم‌گیری نیز وجود ندارد.

۳)تحویل رایگان بیمه‌نامه

در هنگام خرید حضوری بیمه، علاوه بر هزینه‌های زمانی و هزینه خود بیمه، باید هزینه رفت و آمد را نیز در نظرگرفت؛ در حالی که با خرید اینترنتی، علاوه بر صرفه جویی زمانی، می‌توانید بیمه خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

۴)مدیریت زمان در خرید بیمه

با مراجعه به سامانه بیمه دات‌کام دیگر نیازی به تحمل قاتلان وقت نظیر ترافیک و شلوغی شهر یا حضور در صف‌های خرید بیمه در نمایندگی‌ها نیستید. به راحتی می‌توانید در سایت با چند کلیک در کمتر از ۵ دقیقه بیمه خود را انتخاب و خرید نمایید.

۵) قیمت ارزان تر بیمه در مقایسه با نمایندگی‌ها

سامانه‌های خرید آنلاین بیمه به دلیل تعدد بیمه‌گزاران، قیمت را سرشکن کرده و قیمت پایین تری را برای انواع مختلف رشته‌های بیمه‌ای نظیر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه ، بیمه موبایل و... در نظر می‌گیرند. ضمنا سایت‌ها همواره جهت فرهنگ سازی خرید اینترنتی، کمپین‌ها و جشنواره‌های تخفیف برگزار می‌کنند. از این دست جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره زمستانی تخفیف صد هزار تومانی  خرید آنلاین بیمه بدنه و ۱۰% تخفیف خرید بیمه شخص ثالث از سایت بیمه دات کام در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد، که برای بهره مندی از این تخفیفات بویژه برای بیمه شخص ثالث  می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdparty

۶) کسب مشاوره از متخصصان خبره بیمه‌ای

مطمئنا هر کس قبل از خرید به مشورت از دوستی آگاه نیازمند است. اینترنت منبع پاسخگویی به سوالات مختلف است. چه بهتر که برای سوالات بیمه‌ای خود، پاسخ‌های تخصصی دریافت کنید. شما می‌توانید با مراجعه به بلاگ سایت‌های فروش بیمه، پاسخ بسیاری از سوالات بیمه‌ای خود را دریافت نمایید. حتی در صورتی که جواب سوال خود را نیافتید، امکان تماس تلفنی و دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان متخصص برخی از سامانه‌های آنلاین بیمه وجود دارد.

۷) کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا

خرید اینترنتی بیمه، امتیاز عدم نیاز به استفاده از وسایل نقلیه را در پی دارد. این امر کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا را در پی دارد. به این ترتیب هر دو طرف بیمه‌گزار و سایت فروش آنلاین بیمه مسئولیت خود را در قبال سیاره زمین و جامعه عملی خواهند کرد.

۸) قانونی بودن سایت‌های خرید آنلاین بیمه

با این که سالهاست خرید آنلاین در ایران رواج یافته است، باز هم افراد گاهی در خرید از سایت‌های اینترنتی بیمه تردید می‌کنند. بیمه مرکزی، مرجع قانونگذاری حوزه بیمه، با تصویب آیین‌نامه ۹۲.۲ صدور پروانه کارگزاری رسمی بیمه برخط (آنلاین) را تایید کرده است. بیمه‌گزاران با خرید از سامانه‌های دارای این مجوز به راحتی می‌‎توانند نسبت به قانونی بودن این سایت‌ها و خرید آنلاین بیمه مطمئن باشند.

۹) اطلاع از قوانین و تغییر شرایط بیمه‌ای

 تعیین میزان خسارت‌های بیمه‌ای و پرداخت آن‌ها از طرف شرکت‌های بیمه‌ای دستخوش تغییرات قانونی است. بیمه‌گزاران می‌توانند با مراجعه به بخش اخبار سایت‌های بیمه‌ای از آخرین تغییرات قانونی صنعت بیمه اطلاع یابند.

چگونه ارزان‌ترین بیمه را از سامانه آنلاین بیمه بخرم؟

سامانه‌های مختلفی برای فروش آنلاین بیمه وجود دارند که هر کدام مزایای خاصی را برای بیمه‌گزاران ارائه می‌کنند. یکی از این سامانه‌ها، بیمه دات کام، کارگزاری قانونی بیمه و سامانه مقایسه، استعلام و خرید آنلاین بیمه است. این سامانه انواع مختلف بیمه‌ها نظیر بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه درمان، بیمه کرونا، بیمه تجهیزات الکترونیک و ... را در سایت خود ارائه می‌کند.

سامانه بیمه دات کام با داشتن مجوز کارگزاری رسمی بیمه برخط و دارا بودن مزایای یاد شده برای خرید آنلاین بیمه، خدمات زیر را به بیمه‌گزاران ارائه می‌کند:

· بازاریابی و فروش انواع مختلف رشته‌های بیمه‌ای

· اتصال به سیستم‌های مالی و استفاده از درگاه بانکی برای واریز آنلاین حق بیمه

· مشاوره آنلاین درباره نرخ و شرایط ویژه خدمات رشته‌های بیمه‌ای مختلف

 شما می‌توانید به صفحه استعلام رشته بیمه مدنظر خود در Bimeh.com مراجعه نموده و مشخصات درخواستی مدنظر و پوشش‌ها را انتخاب نمایید. سپس، از بین شرکت‌های بیمه‌ای با توجه به شرایط خود، بهترین بیمه را انتخاب نمایید. قیمت‌ پایین بیمه‌ها در سایت بیمه دات کام با بالاترین دقت مهندسی شده‌اند. شما می‌توانید ضمن برخورداری از تخفیف‌های مختلف بیمه‌ای ویژه اسفند ماه ۱۳۹۹، ارزان‌ترین و بهترین بیمه مناسب خود را به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه خریداری نمایید.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

پست الکترونیک:info@bimeh.com

شماره تماس: ۴۳۷۲-۰۲۱

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه دات کام بیمه ای مختلف خرید آنلاین بیمه شرکت های بیمه ای اینترنتی بیمه خرید اینترنتی شما می توانید بیمه شخص ثالث بیمه دات کام بیمه گزاران شبانه روز سامانه ها خرید بیمه سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید امشب _سه‌شنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا (منچسترسیتی - رئال مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه ‌

کد خبر 745397

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام