Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:36:49 GMT

در سومین روز از جشنواره فیلم کوتاه رضوی چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۰۸۳۴

در سومین روز از جشنواره فیلم کوتاه رضوی چه خبر است؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آثار راه‌یافته به این دوره از جشنواره، در سومین روز از این رویداد در سه سامانه برخط «ودیو»، «تیوال» و «هاشور» اکران شده و در دسترس علاقمندان برای تماشا قرار می گیرد.

اکران آنلاین فیلم‌های این دوره کاملا رایگان است و علاقه مندان می‌توانند طی سه روز برگزاری جشنواره در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۲۴ به تماشا فیلم‌های کوتاه بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران فیلم‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی» به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل آنلاین صورت می گیرد و این رویداد به‌صورت محدود میزبان جمعی از هنرمندان در گرگان است.

اکران‌های آنلاین روز سوم جشنواره

در روز چهارشنبه ششم اسفند ماه و در سانس نخست از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر ۲ فیلم کوتاه پویانمایی، پنج فیلم مستند کوتاه و هفت فیلم کوتاه داستانی بر روی پلتفرم‌های اعلام‌شده قابل تماشا است.

انیمیشن‌های کوتاه «خورشید آسمان، خورشید کاشی» ساخته زیبا ارژنگ و «وقتی پروانه‌ها دستخوش جریان باد می‌شوند» ساخته حنانه السادات واحدی در کنار مستندهای کوتاه «نور، سایه، زندگی» ساخته شهریار پورسیدیان، «قرار عاشقانه» ساخته محمدصفا، «عمه اشرف» ساخته نسیم سهیلی،‌ «کیست مرا یاری کند» ساخته کیوان سلیمانی و «چهارستون» ساخته محسن نجفی مهری در این بازه زمانی قابل تماشا هستند.

فیلم‌های کوتاه «تابوت» ساخته اکبر زارع،‌ «ارتباط فرانسوی» ساخته آرش عباسی،‌ «بهتر از نیل آرمسترانگ» ساخته علیرضا قاسمی،‌ «استارلت» ساخته جواد حکمی،‌ «ساعت خواب» ساخته سیده میناسادات حسینی،‌ «کوک» ساخته صادق داوری و «بی تیمار» ساخته سحر جعفری‌زاد هفت فیلم‌کوتاه داستانی هستند که در سانس نخست روز آخر جشنواره چهاردهم به‌صورت آنلاین اکران می‌شوند.

در دومین نوبت نمایش آنلاین فیلم‌ها در روز سوم جشنواره هم از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز ششم اسفندماه یک فیلم کوتاه انیمیشن، پنج مستند کوتاه و ۸ فیلم کوتاه داستانی در سه پلتفرم میزبان جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

 انیمیشن «پر» ساخته رها فرجی و هادی امیری در کنار مستندهای کوتاه «ماهر» ساخته مسعود دهنوی،‌ «باغ بی برگی» ساخته فاطمه رضاییان، «شهر زیبای من» ساخته الهام آقالری، «بلوک ۶۵» ساخته سیدوحید حسینی نامی  و «مادر مهرداد» ساخته سیدرضا سیدفاطمی در این نوبت به‌صورت برخط به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «برادر» ساخته نوشین معراجی، «بیخ» ساخته میلاد سعیدی، «فیلمرغ» ساخته امیرمسعود سهیلی، «آخرین غروب» ساخته صباح محمدی، «نهست» ساخته زانیار لطفی، «چشم» ساخته مهشاد ولی، «طولانی تر از همیشه» ساخته فرزین سعید و «خانم و آقای فلانی» ساخته شیرین قره داغی هشت فیلم‌کوتاه داستانی هستند که در سانس پایانی آخرین روز جشنواره چهاردهم «رضوی» به‌صورت آنلاین اکران می‌شوند.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی» روز پنجشنبه هفتم اسفند(فردا) در گرگان برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد معرفی و تجلیل خواهند شد.

برچسب‌ها سینمای ایران گرگان آرش عباسی فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران گرگان آرش عباسی سینمای ایران گرگان آرش عباسی فیلم کوتاه اخبار کنکور فیلم کوتاه داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم

«جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین (در فیلیمو) رسید.

خلاصه فیلم جنگل پرتقال

این فیلم روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان و با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

بازیگران فیلم جنگل پرتقال

جنگل پرتقال یک فیلم کم پرسوناژ است با حال و هوایی متفاوت؛ میرسعید مولویان بعد از فیلم تحسین شده «تومان» و سریال «خاتون» با گریمی متفاوت تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذارد. سارا بهرامی و رضا بهبودی هم از دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند. با حضور: رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی.

عوامل فیلم جنگل پرتقال

نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی، منشی صحنه: لادن رحمتی و عکاس: رز ارغوان.

کد خبر 739364

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم