Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:56:08 GMT

لوییس سوارز؛ چرا؟ چرا؟ واقعا چرا ؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۱۰۷۵

لوییس سوارز؛ چرا؟ چرا؟ واقعا چرا ؟

در شکست 1-0 شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر چلسی، لوییس سوارز، مهاجم کهنه کار اتلتیکو، بار دیگر به کلک های قدیمی خود در خطاهای زیرکانه متوسل شد و حرکت او از چشم داور نیز پنهان ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر چلسی در چارچوب دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، لوییس سوارز بار دیگر دست به یکی از خطاهای زیرکانه قدیمی خود زد و آنتونیو رودیگر را نیشگون گرفت!

 

 

این اتفاق در حالی رخ داد که چلسی 1-0 از اتلتیکو جلو بود و دو بازیکن بر سر تصاحب یک توپ با یکدیگر درگیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودیگر پس از این صحنه، به شیطنت سوارز واکنش نشان داد و مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو در پاسخ تنها به خندیدن بسنده کرد.

 

در دقیقه 79 این دیدار، جدال آنتونیو رودیگر مدافع چلسی با لوئیس سوارز مهاجم اتلتیکو منجر به یک ضربه کرنر برای شاگردان دیگو سیمئونه شد اما پس از اینکه توپ به بیرون رفت، رودیگر به سمت سوارز حمله برد و با این بازیکن درگیر شد. اتفاقی که دلیل آن در صحنه های ابتدایی مشخص نشد و در حالی که رودیگر با عصبانیت زیاد در حال پرخاش به سوارز بود، این مهاجم اروگوئه ای تنها لبخند می زد.
کار به جایی رسید که فلیکس بریج، داور این دیدار، دو بازیکن را از یکدیگر جدا کرد و به آنها تذکر سفت و سختی داد.

در تصاویر آهسته مشخص شد زمانی که سوارز و رودیگر بر سر تصاحب توپ در حال جدال بودند، مهاجم جنجالی اتلتیکو پشت پای مدافع چلسی را نیشگون گرفته است.

 

 

جو کول و ریو فردیناند، بازیکنان قدیمی فوتبال انگلیس، که در یک برنامه تلویزیونی به کارشناسی این بازی مشغول بودند به شوخی در مورد این صحنه گفتند که با توجه به سابقه سوارز در گاز گرفتن حریفان، رودیگر تازه قسر هم در رفته!

 

جو کول به شوخی گفت: "وقتی بچه هایتان را از کاری منع می کنید و آنها از گاز گرفتن به نیشگون گرفتن می رسند، یعنی کارتان را درست انجام داده اید."

 

سوارز در سال 2010 و پس از اینکه شانه عثمان باکال، بازیکن تیم آیندهوون، را گاز گرفت، 7 مسابقه از همراهی تیمش محروم شد و سه سال بعد نیز در لیورپول به دلیل گاز گرفتن بازوی برانیسلاو ایوانوویچ 10 مسابقه محروم شد.

 

 

مشخص بود که سوارز از این محرومیت ها درس نگرفته و در جام جهانی 2014 نیز در بازی اروگوئه برابر ایتالیا، جیورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت.

 

 

مهاجم 34 ساله اتلتیکو از آن زمان به بعد دیگر کسی را گاز نگرفته اما از درگیری فیزیکی با مدافعان حریف و به هم ریختن اعصابشان به هر طریق ممکن و هر زمان که بتواند، لذت می برد.

 

ریو فردیناند درباره سوارز گفت: " او خیلی... بامزه کلمه درستی است؟ داور امکان نداشت آن صحنه را ببیند. داور به صورت آنها نگاه می کند اما شیطنت واقعی آن پایین دارد انجام می شود. انگار وسط خیابان است."

 

این حرکت سوارز با انتقاد شدید کاربران در فضای مجازی همراه شد و آنها نیشگون گرفتن مهاجم اتلتیکو مادرید را حرکتی مشمئز کننده و پست نامیدند.

 

 

یکی از کاربران توییتر نوشت: «حالم از سوارز به هم می خورد..»

 

کاربر دیگری نوشته: "در این صحنه واقعا برای رودیگر ترسیدم! گفتم سوارز حتما او را گاز می گیرد!"
 

 

 

کار بر دیگری توییت کرده: سوارز واقعا از گاز گرفتن به نیشگون گرفتن رسید. عجب آدمی!"

 

 

کاربری دیگر نیز نوشته است: «وقتی که که صاحب نظران و مفسران پوزخند می زنند و تقریباً از سوارز و کارهای شیطانی اش تعریف می کنند، مرا ناراحت می کند. او در واقع یک متقلب است. آن ضربه کوچک روی آزپی برای گرفتن ضربه ایستگاهی در نیمه اول و سپس تمارض در تمام نقاط زمین. در واقع این مسئله ننگ آور است.»

 

دیگری توییت کرده: "لوییس سوارز آدم کثیفی است. این کاری است که او با رودیگر کرده. او پای رودیگر را گرفته، نیشگونش گرفته و بعد خودش را به زمین انداخته انگار که قربانی خطا شده. او کثیف ترین بازیکن جهان فوتبال است."

 

چلسی در پایان توانست با همان نتیجه 1-0 برابر اتلتیکو مادرید پیروز شود.

با وجودی که نیشگون سوارز حرکتی خشونت آمیز نبود اما باید دید یوفا با توجه به گذشته ای که این بازیکن دارد، تصمیمی در این مورد اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد بازی روی چمن مصنوعی باعث اُفت کیفیت تیم ملی در بازی مقابل ترکمنستان شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، مهدی قائدی که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار ترکمنستان - ایران انتخاب شد در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم بتواند در اینطور زمین‌ها بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد؟»، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند، ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق‌العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!