Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هرگونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان با ادعای ارائه یا فروش کارت هوشمند بیمه سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت، سوء استفاده از نام سازمان بیمه سلامت ایران است و این تماس‌ها به هیچ عنوان از طرف سازمان بیمه سلامت ایران نیست.

به گزارش ایسنا، سید مهدی میرشاه ولد درباره کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران با تماس تلفنی گفت: سودجویان با روش‌های مختلفی تلاش می‌کنند که شهروندان را برای فروش بیمه‌های تکمیلی قانع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد از عباراتی مانند «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» برای این منظور سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران هیچ گونه تماس تلفنی با شهروندان یا بیمه شدگان برقرار نمی‌کند و اصولا چیزی به نام «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» مربوط به این سازمان وجود ندارد و این تماس‌ها با هدف کلاهبرداری از شهروندان از طرف برخی افراد سود جو برقرار می‌شود.

میرشاه ولد اظهار کرد: این کلاهبرداران در تماس‌های تلفنی خود با شهروندان، اطلاعات اولیه‌ای از شهروندان ارائه و با روش‌های روان شناسی اطلاعات دیگری کسب می‌کنند و با تجمیع این اطلاعات، فرد را در وضعیتی قرار می‌دهند که فکر کند اگر هزینه مورد ادعا را پرداخت نکند، بیمه او قطع یا امکان بیمه شدن از وی سلب می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه انجام بیمه به‌صورت تلفنی نداشته و هرگونه تماس تلفنی با محتوای صدور «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» یا عناوین مشابه آن، مورد تایید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران هرگونه سوال در مورد بیمه سلامت را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت كلاهبرداري سازمان بیمه سلامت ایران کارت هوشمند تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری

شهردار بروجن با بیان این که سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن به‌طور رسمی آغاز به کار کرد، گفت: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال کند و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از امروز شهروندان بروجنی می‌تواند با مراجعه به درگاه https://137.borujen.ir برای اطلاع از ضوابط و قوانین، انجام امور مربوط به قسمت‌های مختلف شهرداری، طرح کردن شکایت‌ها و درخواست‌های خود از این سامانه استفاده کنند.

وی افزود: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال کند و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

شهردار بروجن با بیان اینکه سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن به‌طور رسمی آغاز به کار کرد، تصریح کرد: در سامانه ۱۳۷ موضوعات پرکاربرد در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا شهروندان راحت‌تر مسائل خود را مطرح کنند، همچنین مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد یا گزارش فساد را به صورت محرمانه به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

ریگی ادامه داد: تغییر روش‌های مدیریت فرسوده با روش‌های نوین فناوری مدیریتی و نظارتی هوشمند از سیاست‌های شهرداری بروجن است.

کد خبر 739541

دیگر خبرها

  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • پیش‌بینی تولید ۷۷ هزار تن میگوی پرورشی در سال جدید
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان