Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که امواج کرونا و سرما کشورهای غربی را تحت تاثیر خود قرار داده است، مساجد مسلمانان در کشورهایی مثل کانادا،آمریکا و فرانسه پناهگاهی برای افراد بی بضاعت شده اند تا آنها را یاری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از «الالوکه» با توجه به شیوع کرونا و آغاز فصل سرما، مسلمانان کشورهای آمریکا، کانادا و فرانسه اقدامات خیرخواهانه به افراد بی پناه ارائه می‌دهند و این کمک‌ها از طریق مساجد و مراکز اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مساجدی که در این فصل به افراد نیازمند کمک می‌کند، مسجد «صبور» در ایالت برفورد نیویورک است. در این مسجد میان خانواده‌های نیازمند پالتوی رایگان توزیع می‌شود تا آنان را در فصل سرما محافظت کند.

ببینید: فیلم/ پخش اذان از مساجد کانادا

عمر عبدالجلیل، امام جماعت مسجد صبور گفت: این مسجد به طور دائم به نیاز همسایگان و افراد جامعه پاسخ می‌دهد و کمک خیرخواهانه به نیازمندان ارائه می‌دهد. وی افزود: برای دومین سال است که مسجد صبور میان افراد نیازمند پالتو رایگان توزیع می‌کند.سال گذشته ۵۰۰ پالتو میان افراد نیازمند توزیع شد.

در کانادا و در شهر ادمونتون مسجد الرشید که قدیمی‌ترین مسجد کانادا می‌باشد، این روزها پناهگاه افراد بی بضاعت شده است. مسئول مسجد الرشید گفت: درهای مسجد به روی افراد بی پناه که خطر مرگ در فصل سرما برای آنان وجود دارد، بازگشایی شده است. این مسجد بخشی از این مسجد را به افراد بی پناه اختصاص داده تا آنان شب را در مسجد بگذرانند. درب‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۵ بهمن به روی افراد بی پناه گشود شد.

در فرانسه نیز مسجد «مانت سود» فرانسه درب‌های خود را به افراد بی پناه باز کرد. عبدالعزیز الجوهری، مسئول مسجد گفت: ما از سنت پیامبر اکرم (ص) برای کمک به دیگران پیروی می‌کنیم. این مسجد سرپناه افرادی است که مکانی برای خواب ندارند. این مسجد دارای بخشی برای پذیرایی میهمانان است و از آنان در طول روز با سه وعده غذای گرم پذیرایی می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مساجد ویروس کرونا کمک رسانی کانادا فرانسه مسلمانان اروپا مسلمانان آمریکا آمریکا افراد بی پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری گزارش دادند بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اهالی شمال اسرائیل در پی حملات جدید روانه پناهگاه‌ها شدند.

این در حالی است که دقایقی پیش رسانه های عبری از حمله گسترده پهپادی حزب الله لبنان به شمال اراضی اشغالی و به صدا درآمدن مداوم آژیر خطر خبر داده بودند.

کد خبر 6086651 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی