Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی استان توسط ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم از اهواز، فرهاد ابول نژادیان با اشاره به به اینکه با توجه به شرایط کرونا در خوزستان دلایل و گزارشات خود را در خصوص تعطیلی استان به ستاد ملی کرونا اعلام کردیم، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی استان توسط ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد استانی کرونا بر‌اساس مجوز‌های داده شده محدودیت‌های شدیدتری را اعمال کرده است، افزود: عمده مشکلات ما در شهر‌های قرمز می‌باشد و برای مقابله با بیماری کرونا فرمانداری اهواز اقدامات خوبی انجام داده است.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه با همکاری خوب مردم در سه روز اخیر شاهد ثبات در مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز شانزده‌گانه هستیم ولی هنوز این آمار کاهش پیدا نکرده است، تصریح کرد: در صورت ادامه  همکاری مردم و اقدامات خوبی که در حال اجراست‌،  شاهد کاهش مراجعات و مبتلایان خواهیم بود.

کمبود پرستار در تمامی بیمارستان‌های اهواز

‌سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: در حال حاضر تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز تکمیل هستند و تخت‌های عادی خالی نیز به تعداد کم و انگشت‌شمار وجود دارد.

سلطانی افزود: مشکل کمبود تخت بیشتر در اهواز وجود دارد، زیرا امکانات تخصصی در شهرستان‌ها نسبت به اهواز کمتر است و بیماران را از شهرستان‌ها به اهواز هدایت می‌کنیم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر در اهواز بیمارستان‌های رازی و امیرالمومنین (ع) به طور کامل به پذیرش بیماران کووید اختصاص یافته‌اند و در بیمارستان‌های گلستان، امام (ره)، فاطمه الزهرا (س)، علامه کرمی، ابوذر و بقایی یک نیز بخش‌هایی به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

وی افزود: بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم نیز در حال تجهیز است و قرار بود در این هفته راه‌اندازی شود که متاسفانه هنوز مشکل کمبود پرستار برای این بیمارستان رفع نشده است.

سلطانی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام بیمارستان‌های اهواز از نظر کمبود نیروی پرستار، مشکل داریم.

لینک کوتاه: asriran.com/003EwU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیمارستان های اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین