Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این کارزار که تاکنون موفق به جلب همراهی بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر از شهروندان شده است، بر تکمیل طرح ملی درام- کلور به عنوان اتصال‌دهنده چهار استان اردبیل، زنجان، گیلان و آذربایجان‌شرقی (محور اردبیل- خلخال- طارم- منجیل) تاکید دارد.

برگزارکنندگان این کارزار در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی به مزیت‌های طرح از جمله امن بودن و بدون وجود گردنه و کولاک، جلوگیری از حوادث و تلفات جانی در گردنه‌های مشرف به استان اردبیل و خلخال در تمام فصول به علت مه، کولاک، یخبندان، پیچ سخت و عدم برخورداری از استاندارد فنی و کوتاه شدن ۸۰ کیلومتری مسیر بین تهران و اردبیل اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین راه‌اندازی این کریدور موجب بازگشایی دروازه جنوبی استان اردبیل واقع در مرز خلخال و طارم، رونق اقتصاد بیش از ۱۰۰ آبادی در شهرستان‌های طارم، خلخال و کوثر، کاهش استهلاک خوردوها، صرفه‌جویی در منابع ملی، وقت و تسهیل در رفت و آمد ساکنان منطقه عنوان شده است.

برخی کارشناسان بر این باور هستند که ساخت راه کلور- درام مزیت‌های قابل توجهی برای استان اردبیل دارد و در صورت بهره‌برداری، از ۲۰ هزار ترافیک روزانه اردبیل پنج هزار مورد آن را جذب شهرستان طارم خواهد کرد.

مجموع طول این جاده به ۵۵ کیلومتر می‌رسد که بیش از ۳۰ کیلومتر از این طرح ملی در حوزه استحفاظی استان اردبیل و سایر آن در محدوده استان زنجان قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی خلخال بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد

سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین‌آلمللی در ژنو در پی کشف یک گور دسته‌جمعی در بیمارستان "ناصر" غزه در نامه‌ای به رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار "اقدام فوری بین‌المللی برای توقف جنگ نسل‌کشی اسرائیل" علیه مردم فلسطین شد.

به گزارش ایسنا، علی بحرینی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در ژنو در این نامه با اشاره به کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستان "ناصر" غزه نوشت: گذشته از نقض قوانین بین المللی بشردوستانه، اسرائیل حقوق بشر بین المللی را نیز نقض کرده است. رژیم اسرائیل به عنوان قدرت اشغالگر، از توسل به زور برای جلوگیری از اعمال حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین (قطعنامه ۲۶۲۵ سازمان ملل متحد) منع شده است. از سوی دیگر، شواهد موجود حاکی از آن است که رژیم اسراییل مسئول ارتکاب اعمال غیرانسانی مغایر با بند های الف، ج، د، و و ماده ۲ کنوانسیون آپارتاید است.

وی در این نامه آورده است: از آنجایی که دیوان بین‌المللی دادگستری هر دو بخش قانون (حقوق بین‌المللی بشردوستانه و حقوق بین‌المللی حقوق بشر) را در جریان درگیری‌های مسلحانه قابل اجرا می‌داند، رژیم اسرائیل باید نسبت به انجام اقدامات خود متوقف شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: مردم در منطقه‌ای غزه، که جمعیتی قابل توجهی دارد و بیش از یک میلیون کودک در آن زندگی می‌کنند، به دلیل ۱۶ سال محاصره شدید و دهه‌ها اشغال نظامی ضعیف شده‌اند و اکنون در محاصره کامل قرار دارند از این رو مراقبت بیشتر در پایبندی به قوانین جنگ ضروری است. حقوق بین الملل عرفی همچنین انتقال اجباری جمعیت غیرنظامی از یک منطقه به منطقه دیگر را به شدت ممنوع می کند و نقض این ممنوعیت یک جنایت جنگی و نقض فاحش کنوانسیون ژنو است و هنگامی که به عنوان بخشی از یک حمله گسترده یا سیستماتیک علیه هر جمعیت غیرنظامی انجام شود، ممکن است به جنایت علیه بشریت تبدیل شود.

انتهای پیا

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل