Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات دستگیری عامل انتحاری از سوی پلیس در عوارضی قم- تهران اظهار داشت: همکاران من در خروجی و ورودی شهر‌ها به طور مستمر حضوری فعال دارند؛ عامل انتحاری قصد داشت با یک تاکسی، خود را به تهران برساند، اما راننده تاکسی از قصد این شخص مطلع می‌شود و در پی این موضوع، شخص تروریست با تهدید از راننده می‌خواهد که با وی همدست شود؛ ولی راننده به نوعی این موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در عوارضی قم- تهران اشخاص (راننده و عامل انتحاری) را از خودرو خارج می‌کند و پلیس چک و خنثی که به محل اعزام شده بود جهت اقناع‌سازی فرد تروریست با وی اقدام به گفت‌وگو می‌کند؛ اما عامل انتحاری که قانع نشده بود خواهان صحبت با یکی از مسوولان کشوری می‌شود.

 

سردار رحیمی افزود: یکی از مأموران پلیس با تظاهر به اینکه می‌خواهد موبایل را به شخص انتحاری تحویل دهد، در یک حرکت ایثارگرانه و شجاعانه خود را به روی عامل انتحاری می‌اندازد؛ پس از خلع عامل انتحاری، تیم چک و خنثی موفق می‌شود که جلیقه انتحاری و مواد منفجره‌ای را که همراه داشت، خنثی کند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این شخص در اختیار مراجع قضایی قرار دارد، گفت: فرد مذکور دارای سابقه است و معاندین در شش ماه گذشته با وی در ارتباط بوده و او را کنترل و هدایت می‌کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی عامل انتحاری دستگیری تروریست پلیس عوارضی تهران عامل انتحاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران