Web Analytics Made Easy - Statcounter

از این رو شرکت اسنپ فلز جهت تولید، تامین و فروش برخی مصالح ساختمانی و صنعتی در سال 1390 تاسیس گردید و با گذشت زمان به پیشرفت مجموعه خود کوشید تا محصولات جدید تری را به بازار عرضه نماید و با این کار نیز به صنعت های ساختمانی و همچنین به اقتصاد کشور کمک نماید.

اکنون اسنپ فلز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات فلزی به سایتی معتبر در خصوص انواع میلگرد از جمله میلگرد آجدار و ساده و انواع ورق از جمله ورق گالوانیزه و ورق سیاه از پر کاربرد ترین انواع ورق ها نیز می باشند، تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میلگرد، در واقع به فولادی گفته می‌شود که نام دیگر آن آرماتور است. این فولاد که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل شکل سیم یا آرماتور مانند آن، به آن فولاد میلگرد گفته می‌شود.

میلگرد‌ها عموما با استفاده از انواع گوناگون فولاد طی فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند.

اغلب میلگرد‌ها از فولاد تازه تولید شده، ساخته می‌شوند. اما گاهی برای تولید میلگرد از ضایعات آهن نیز استفاده می‌شود. و آن ها را در شکل های مختلف از جمله ساده و آجدار تولید می کنند.

نوع ساده این محصول بدون هیچ فرورفتگی و برآمدگی می باشد و دارای سطحی کاملا صاف و یکنواخت است.

میلگرد های نوع ساده در درز انقباض برای خیابان ها و فرودگاه ها که برای جلوگیری از جمع شدگی و ترک خوردگی بتن می باشد استفاده می شوند.

نوع آجدار این محصول دارای مقطعی زبر و آجدار می باشد. به همین دلیل به راحتی درون بتن اتصال مطلوب ایجاد کرده و احتمال جداشدگی آن ها از بتن بسیار ناچیز است.

ورق ها نیز که از دیگر محصولات قابل فروش در اسنپ فلز هستند، در واقع فلزی با سطح مسطح می باشند که از فلز های مختلف مانند فولاد های ساختمانی، فولاد های ضد زنگ و آلیاژ های مختلفی ساخته شده اند. ورق‌های فلزی در ابعاد و ضخامت های مختلفی وجود دارند که چند نوع از آن ها ورق سیاه، ورق استیل، ورق گالوانیزه و... می باشد.

ورق سیاه از پر فروش ترین انواع ورق ها در بازار می باشد. این ورق ممکن است به دلیل شرایط جوی مثل رطوبت یا بارندگی دچار تغییر رنگ شود.

ورق های سیاه با استفاده از تکنولوژی نورد گرم ساخته شده و از این جهت قیمت کمتری نسبت به ورق های نورد سرد ( ورق روغنی، رنگی، گالوانیزه ) دارند.

ورق سیاه یکی از محصولات کاربردی در زمینه های مختلف صنعتی است. از این رو کارخانه های مختلف ساخت ورق های فولادی تاسیس شده و هر کدام از آن ها بخشی از نیاز داخلی به انواع ورق های فولادی را تامین می کنند.

در مورد قیمت گذاری ورق های سیاه علاوه بر عواملی مثل ضخامت ورق و کارخانه تولید آن، میزان تقاضا برای این ورق ها در بازار بورس هر هفته و همچنین میزان واردات و صادرات و قیمت ارز تاثیر گذار هستند.

شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان اسنپ فلز در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان و خدمات فروش آن ها پیش از خرید نیز بهره مند شوید.

اسنپ فلز از سال 1390 تا کنون، با جذب نیرو های متخصص و حرفه ای در زمینه خرید و فروش و همچنین مهندسان کارآزموده، یکی از مراکز فروش معتبر در در سطح کشور در عرصه فلزات می باشد و توانسته است با فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سابقه ای درخشان را برای خود رقم زند و از این نیز بتواند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب نماید.

اکنون پس از گذشت نزدیک به 10 سال تلاش بی وقفه نیرو های این مجموعه ، اسنپ فلز موفق شد در طی این مدت زمان، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و لبخند رضایت را به مصرف کنندگان و خریداران خود هدیه دهد و از این راه نیز به رشد و پیشرفت مجموعه خود و کشور کمک های شایانی کرده باشد.

روند فعالیت این شرکت بر مبنای یک رویکرد مدیریت فرآیندی و تفکر سیستماتیک بنا نهاده شده است، در نتیجه کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه به طور یکسان و هماهنگ گام برمی دارند.

از جمله اهداف مدیریتی این مجموعه ارائه مشاوره تاثیرگذار، تامین و حمل کلیه مقاطع و محصولات فلزی و فولادی، آلیاژی و گاها استیل با حذف واسطه های تجاری و دلالان، در کمترین زمان ممکن و با قیمت های رقابتی می باشد.

برنامه آینده شرکت با افزایش نیرو های مجرب و تکمیل ظرفیت کلیه محصولات فلزی و وابسته در جهت تسهیل فروش محصولات با کم ترین نرخ و تحویل در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

همچنین دیدگاه بلند مدت ما در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد. این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی در داخل و آنیده ای نه چندان دور در خارج از کشور نیز در راستای ماموریت خود گام بر می دارد. تلاش اسنپ فلز این است تا گامی موثر جهت رشد و شکوفایی میهن عزیزمان بردارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میلگرد آرماتور انواع ورق ورق سیاه ورق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: محصولات ویژه این مجموعه عظیم پالایشی کشور فقط از طریق بورس انرژی ایران به صورت شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حسین ریاحی اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس،بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، افزون بر تولید فرآورده‌های اصلی سبد سوخت کشور، محصولات ویژه دیگر از جمله انواع نفتا، نفت سفید، حلال ۴۰۲، ته‌مانده برج تقطیر، گاز بوتان و گاز مایع را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: فرآورده‌های اصلی این شرکت از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و محصولات ویژه از طریق بورس انرژی ایران به‌طور شفاف عرضه، معامله و صادر می‌شود و افزون بر اینکه هیچ واسطه‌ای در این میان دخل و تصرف ندارد، فروش محصولات نیز خارج از بورس انرژی انجام نمی‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌منظور جلوگیری از خام‌فروشی و برای توسعه زنجیره ارزش و تأمین خوراک پتروشیمی‌های بزرگ داخلی با دستورات حاکمیتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ۱۳۷ هزار تن از انواع نفتای تولیدی این پالایشگاه در سالی که گذشت به شرکت‌های پتروشیمی شازند، تبریز و بوعلی سینا به فروخته شده است.

ریاحی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۷۰۰ تن انواع فرآورده‌ این پالایشگاه در قالب ۱۲۸ عرضه در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه شده و ۹۵۰ میلیون دلار فروخته شده که این فرآیند صادراتی به‌طور شفاف انجام شده و ارز حاصل از صادرات آن حسب مقررات جاری بانک مرکزی فروخته شده است.

وی یادآور شد: با این حجم از صادرات همه وجوه حاصله در سامانه‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی فروخته شده است و از اینکه توانسته‌ایم در ارزآوری در چرخه اقتصادی کشور سهیم باشیم، بسیار خرسندیم.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۲۵ شرکت تازه بین‌المللی به‌عنوان خریداران محصولات این شرکت اضافه شده و به عرضه رقابتی و شفافیت در فروش کمک شایانی کرده و منجر به افزایش فروش، صادرات و قیمت‌گذاری صحیح محصولات نسبت به سال‌های پیش شده است.

ریاحی گفت: خریداران بر اساس نوع فرآورده، محصولات را به صورت زمینی یا دریایی دریافت کرده‌اند و همسو با تنوع‌بخشی به فروش گاز مایع، فروش دریایی این فرآورده در حداکثر ظرفیت انتقالی موجود انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به دستورهای حاکمیتی مقدار خوراک دریافتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده و بیشترین مقدار فرآورده نفتای تولیدی این پالایشگاه به بنزین تبدیل شده است.

شایان ذکر است با رفع تعهد ارزی از محل منابع حاصل از صادرات این شرکت، بخش بیشتر منابع حاصل از این دستاوردها صرف پرداخت دیون تسهیلات دوران ساخت پالایشگاه شده و منابع ریالی نیز صرف بازپرداخت تسهیلات ریالی، پرداخت سود سهام و مخارج جاری شرکت شده است، همچنین هم‌اکنون همه منابع مالی این شرکت در بانک‌های استان هرمزگان است و رسیدگی‌ها به پرونده‌های مالیاتی شرکت نیز در خود استان انجام می‌شود و این شرکت با ثبت رکورد در فروش فرآورده‌ها نسبت به دیگر پالایشگاه‌ها طی سال‌های اخیر، تاکنون منابع قابل‌توجهی را به وصولی‌های مالیاتی استان افزوده و در عمل به‌طور غیرمستقیم منابع بسیاری را در اختیار توسعه و آبادانی هرمزگان سرافراز قرار داده است.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه