Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:35:07 GMT

افتتاح خانه شماره ۳ تنیس روی میز استان تهران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۲۷۴۵

افتتاح خانه شماره ۳ تنیس روی میز استان تهران

مراسم افتتاحیه خانه شماره ۳ هیئت تنیس روی میز استان تهران با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت هیئت تنیس روی میز استان تهران، در افتتاح خانه شماره 3 هیئت تنیس روی میز استان تهران، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران، حنیف‌نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، محمدی معاون تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران، میربابایی نایب رئیس بانوان هیئت تهران و تعدادی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل غیبت نوروزی و هدایی در اردوی تیم ملی تنیس روی میز

مهرداد علیقارداشی در این مراسم گفت: افتتاح این سالن باعث افتخار ما است و امیدواریم استعدادهای زیادی در این سالن کشف و شکوفا شوند. همچنین امیدواریم تنیس روی میز تهران و همچنین ایران با کمک‌های آقای صابری رئیس هیئت روزهای خوبی در پیش داشته باشد و افتخارات زیادی کسب شود.

در ادامه حمیدرضا صابری رئیس هیئت استان تهران با اشاره به نقش پررنگ آموزش و پرورش در توسعه تنیس روی میز پایتخت گفت: از زمان حضور در هیئت همواره تلاش کرده‌ایم تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم و بر همین اساس نیز اقدامات موثری در جذب مشارکت‌ها و افتتاح خانه‌های تنیس روی میز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه خانه تخصصی و 60 باشگاه خصوصی زیر نظر هیئت تنیس روی میز استان تهران فعالیت می‌کنند و تلاش داریم با کمک دوستان و سایر مسئولان و نهادها بتوانیم شاهد افزایش کمیت و کیفیت باشگاه‌ها باشیم. همه این فعالیت‌ها بدون کمک بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و باید تلاش کنیم از این پتانسیل این بخش بیش از گذشته بهره ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز هیئت تنیس روی میز استان تهران آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک