Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد گفت: باید به تمامی فرزندان شهدا که این کار خیر را به مرحله عمل رسانده و به نیابت از هر شهید و استعانت از سبک زندگی امیرالمؤمنین (ع) اقدام به سرپرستی کودکان بی سرپرست کرده‌اند، تبریک گفت.

وی افزود: امشب شب مقدسی در تاریخ بشریت است، چرا که آنچه از تاریخ و بقای اسلام باقی مانده، همه از برکت ولادت امیرالمؤمنین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی در وصف امیرالمؤمنین (ع) گفت: ایشان اوج و مصداق شجاعت، مظلومیت و صبر است و اگر امروز از ولایت ایشان سخن می‌گوئیم، به دلیل فرمایش پیامبر اکرم (ص) است که فرمودند «من و علی (ع) پدران امت هستیم».

وی با اشاره به حضور خود در منطقه زلزله زده سی سخت عنوان کرد: بسیاری از منازل و خانه‌های هموطنان در این منطقه آسیب دیده و ویران شده است اما خوشبختانه شاهد حضور روحانیت، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی و … هستیم و همه در تلاش برای کمک به هموطنان آسیب دیده هستند.

رئیس بنیاد شهید افزود: در این سفر با حدود ۲۰۰ نفر از ایثارگران منطقه دیدار کردم و دستور رسیدگی به مشکلات این عزیزان داده شد.

اوحدی با ذکر خاطره‌ای از دیدار با یکی از ایثارگران زلزله زده ابراز داشت: روحیه ایثارگری و جهاد به حدی در جانبازان کشور ما وجود دارد که در دیدار با یکی از ایثارگران آسیب دیده منطقه، ایشان به بنده گفتند که باید به غیر از ایثارگران، به دیگر مردم منطقه نیز رسیدگی کنید.

وی خطاب به فرزندان شهدا افزود: پدران شما و در عصر حاضر شهدای مدافع حرم مصداق پدران آسمانی و تجلی تمسک جویان به امیرالمؤمنین (ع) هستند، چرا که همین افراد در زمانی که دشمن قصد تعدی به حرم حضرت زینب (س) را داشت این شهدا به میدان مبارزه آمدند.

رئیس بنیاد شهید گفت: فرزندان شهدا نیز باید ادامه دهنده این مسیر و الگویی از پدران آسمانی خود باشند.

کد خبر 5155471

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران امیرالمومنین ع سعید اوحدی فرزندان شهدا کودکان بی سرپرست شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی زلزله قوه قضاییه سی سخت ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هوای سالم صندوق بازنشستگی کشوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زمین لرزه پیروز حناچی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد