Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:53:35 GMT

شماره جدید نشریه فکه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۳۰۷

شماره جدید نشریه فکه منتشر شد

دویست و چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه اسفندماه ۹۹ به چاپ رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دویست و چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه دی‌ماه 99 به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شماره از ماهنامه «فکه» عناوینی  همچون لاله‌ای از شهر هزار شهید، پرونده ویژه شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی، همه جانم، گفت‌وگو با مادر شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی، یار همیشگی من، گفت‌‌وگو با سرور سادات اسدالهی‌نژاد، همسر شهید مدافع حرم احمد مجدی، مثل پدر، گفت‌وگو با امین قیطاسی دوست و همکار شهید مدافع حرم احمد مجدی‌، جای شهدا خالی، گفت‌و‌گو با قاسم میرزاوند همرزم شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی، تزویری از جنس دموکرات، نگاهی به تحولات اخیر آمریکا و تأثیر آن بر ایران، رزمنده‌ای با  لباس سپید، مصاحبه با فرزند شهید احمد داستانی اولین شهید سلامت در تهران به روایت خادمین شهدا- فدک پرداخته‌ است.

ماهنامه «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می‌پردازد.

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافعان حرم شهدای مدافع حرم شهید تازه های نشر مدافعان حرم شهدای مدافع حرم شهید تازه های نشر شهید مدافع حرم احمد مجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است