Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:11:32 GMT

۲۴۳ روستای اردبیل فاقد اینترنت هستند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۳۱۱

۲۴۳ روستای اردبیل فاقد اینترنت هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سه هزار و ۷۰۰ تبلت بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین کمیته امداد و بهزیستی استان اردبیل در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده تا دانش‌آموزان از آموزش مجازی و شبکه شاد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مرکز آمار ایران ۵۰۰ دستگاه تبلت به استان اهدا کرده که از هفته آینده توزیع این تبلت‌ها آغاز می‌شود و تلاش ما بر این است تا از نهادها و مؤسسات انقلابی تبلت‌های دانش‌آموزی را تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه از طریق شبکه شاد با ۲۰۰ هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان ارتباط مستمری داریم، گفت: از طریق این بستر فراهم شده سعی می‌کنیم تا هشدارها و همچنین اطلاعیه‌های مهم بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی را به اطلاع اولیای دانش‌آموزان برسانیم.

ناصری افزود: ۲۴۳ روستای استان اردبیل فاقد زیرساخت‌های اینترنت است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قول مساعد داده تا نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم برای تقویت اینترنت پرسرعت در این مناطق برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

او در ادامه به برگزاری کلاس‌های محدود برای رفع اشکال دانش‌آموزان اول و دوم ابتدایی و همچنین کلاس‌های عملی هنرستان‌ها از اول بهمن ماه اشاره کرد و گفت: ۷۵ درصد دانش‌آموزان و هنرآموزان از این کلاس‌ها استقبال کرده و در کلاس‌های درس حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد و بهزیستی آموزش مجازی اینترنت پرسرعت استان اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری