Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:27:55 GMT

جاده‌های گلستان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۵۳۱

جاده‌های گلستان لغزنده است

ایسنا/گلستان رئیس پلیس‌راه گلستان گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش باران و برف در محورهای استان، جاده‌ها لغزنده است لذا از شهروندان درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین بیش از پیش کوشا باشند.

علی عبدی با اشاره به بارش برف در محورهای شهری استان، اظهار کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف در ارتفاعات، از رانندگان تقاضا داریم تا حد امکان از سفر به نقاط کوهستانی پرهیز کرده و در صورت ضرورت تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، عبدی با بیان اینکه پلیس شبانه‌روز برای برقراری نظم و امنیت جاده‌ها تلاش می‌کند، گفت: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با خادمان خود در پلیس‌راه همکاری داشته و پلیس را در اجرای هر چه بهتر تأمین نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه