Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:53:00 GMT

مسکن ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۲۳۵۵۶

مسکن ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه فقط متقاضیانی در طرح مسکن ملی شرکت داده می‌شوند که از همان ابتدای کار توانایی مالی جهت تامین بخشی از سهم آورده را داشته باشند، در این طرح دیگر مشکلی به اسم نداشتن تامین سهم آورده متقاضی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه ریزی استان برای ساخت ۱۷ هزار واحد مسکن ملی گفت : در حال حاضر ساخت پروژه پنج هزار واحدی بنیاد شهید و نیز برخی پروژه‌های دیگر مسکن ملی در استان اجرایی شده است.

او با بیان اینکه مخاطب واحد‌های مسکن ملی دهک‌های میانی و پایین جامعه هستند، افزود : تفاوت‌هایی میان این طرح با طرح مسکن مهر وجود دارد، از جمله اینکه برخلاف طرح مسکن مهر در این طرح فقط متقاضیان موثر شرکت می‌کنند، یعنی کسانی که توانایی مالی جهت تامین سهم آورده خود را دارند.

سالاری افزود: در این پروژه افراد هنگامی که ثبت نامشان قطعی شد باید ابتدا بخشی از سهم آورده را جهت ساخت مسکن در بانک مسکن سپرده گذاری کنند.

این مسئول ادامه داد: بعد از سپرده گذاری متقاضیان، تسهیلات بانکی هم همزمان با آورده متقاضیان به پروژه تزریق خواهد شد و در این اینصورت کار‌های پروژه با پیشرفت خوبی انجام می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با این اقدامات دیگر مشکلی بابت کمبود منابع مالی و نداشتن تامین سهم آورده توسط متقاضیان نخواهیم داشت.

او افزود: از طرفی در اجرای این پروژه صدور پروانه و کار‌های مربوط به نظام مهندسی با ۵۰ درصد تعرفه‌ها انجام شده است.

سالاری ادامه داد: خدمات زیرساختی تا خود پروژه تماما بصورت رایگان انجام خواهد شد و بحث تامین زمین هم بگونه‌ای در حال انجام است که دغدغه‌ای برای متقاضیان وجود نداشته باشد.

این مسئول گفت: در بحث تامین زمین چه زمینی که توسط راه و شهرسازی تامین شده و چه زمینی که توسط تعاونی‌ها تامین می‌شود، متقاضیان لازم نیست ابتدای کار مبلغی پرداخت کنند.

سالاری از تکمیل بسیاری واحد‌های مسکن مهر خبر داد و افزود: بسیاری از این واحد‌ها در هفته‌های آینده به بهره برداری می‌رسد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی واحد مسکونی سهم آورده مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در حالی که ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه تصویب شد  طی سال‌های اخیر روند کند این طرح باعث ایجاد مشکلات اجتماعی فراوانی برای متقاضایان بویژه کسانی که سرمایه اندک خود را در این موضوع خرج کرده اند شده است.

شهروند خبرنگاری در این زمینه پیامی ارسال کرده اند که در زیر می خوانید.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

با سلام بنده قشر کارمند جامعه هستم مسکن ملی واوان اسلامشهر ثبت نام کردم سال ۹۸ تا الان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ۲۴۰ تومنم تا الان ریختم به ما متری ۸ تومن گفتن الان اعلام کردن به ما متری ۱۸۸۰۰۰۰۰ ما از کجا بیاریم این قیمت بدیم ۸۰۰ خانوار خواهشا رسیدگی کنید اگه داشتیم والله شخصی میخریدیم.

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان