Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ در ۱۱۰ شهر کشور با حضور ۱۷۹ هزار و ۱۹۲ داوطلب برگزار می‌شود.

کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به بیماری کرونا هستند از چهارشنبه ۶ اسفند تا پایان جمعه ۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه اقدام کنند.

سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از ششم تا هشتم اسفند ۹۹ است و پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همزمان با سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند با روش شماره پرونده و کد ملی، شماره پرونده و کد پیگیری و شماره پرونده و شماره سریال به سامانه مربوطه وارد شوند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1089874 برچسب‌ها کرونا کنکور دکتری سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کنکور دکتری سازمان سنجش آموزش کشور بیماری کرونا سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون ششم و هفتم اردیبهشت در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی و علوم تجربی برگزار می‌شود.

آزمون گروه علوم ریاضی و گروه علوم انسانی در نوبت صبح پنج شنبه ششم و آزمون گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی نیر نوبت عصر پنج شنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون سراسری در کیش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و برای آگاهی از محل برگزاری آزمون به پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران به نشانی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳