Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای طرح هدایت، توسط بیمه معلم تعداد 1000 تبلت خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید جواد حسینی در نهمین نشست کمیته اجرایی طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) که به میزبانی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، با اعلام خبر اهدای 1000 تبلت توسط بیمه معلم به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰۵هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت تهیه شده است و بیش از یک میلیون تبلت دیگر نیز دستگاه‌های اجرایی، استانداری‌ها و خیرین تعهد تهیه آن را داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون و با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اولیاء و مربیان بیش از 100 هزار مدرسه، 85 هزار وسیله هوشمند آموزشی نظیر تبلت تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

حسینی خواستار استفاده از اعتبارات فصل 5 برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی شد و گفت: از طریق شورای هماهنگی بانک‌ها قدم‌هایی برای ارائه تسهیلات کم‌بهره بانکی به دانش‌آموزان نیازمند جهت تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند برداشته شده است.

وی افزود: از طریق ارتباط با وزارت اقتصاد رفع موانع ماده ۱۷۲مالیاتی و بخشودگی مالیاتی خیرین واردکننده تجهیزات هوشمند آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و اجرایی‌سازی آن نیازمند پیگیری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش است.

جانشین وزیر در طرح هدایت با تقدیر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش در جهت اختصاص شماره‌حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح هدایت اظهار کرد: به‌زودی سامانه تحت وب طرح هدایت برای تسهیل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی رونمایی خواهد شد.

وی از برگزاری شرکت‌های داخلی تولیدکننده تبلت با شرکت صنایع آموزشی خبر داد و گفت: 8 شرکت تولیدکننده تجهیزات هوشمند قول مساعد تولید و واردات تبلت و دیگر ابزار هوشمند برای ارائه به دانش‌آموزان نیازمند را داده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلت تبلت دانش آموزی بیمه معلم دانش آموزان نیازمند طرح هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۲۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه